Tag | TMI (Too Much Information)

IMG_5904 (Kopie)Deze tag kom ik de laatste tijd héél vaak tegen op blogs. Daarnaast vind ik deze tag zelf één van de leukste tags om bij anderen te lezen :-). Dus ik heb besloten hem zelf ook eens in te vullen. De tag bestaat uit vijftig vragen en geeft ‘teveel informatie over mij’. Ik moest bij sommige vragen écht even goed nadenken en dacht soms “wtf betekent dat”, maar het is me gelukt haha. Check it outttt!

1. Wat draag je?
Een aztec harembroek, een bruin topje en een spijkervestje. Van alles wat, want zit vandaag toch thuis.

2. Ben je wel eens verliefd geweest?
Ja en nog steeds! Al sinds 14 juni 2008, hihi (of ietsje daarvoor eigenlijk al).

3. Heb je wel eens een vervelende break-up gehad?
Jawel.. ik was toen nog vrij jong, dus het kwam wel even hard aan. Achteraf zie ik in dat het allemaal wel meeviel en dat ik zelf ook niet zoveel deed om de relatie te behouden.

4. Hoe lang ben je?
1.69,5 meter.

5. Hoeveel weeg je?
Ik heb me al langer dan een half jaar niet gewogen, maar volgens mij tussen de 68 en 71 kilo (inmiddels..).

6. Heb je tattoo’s?
Nee, zou ik wel willen!

7. Heb je piercings?
Twee gaatjes in mijn oren.

8. OTP?
Ik snapte de ballen niet van deze vraag en na gegoogeld te hebben, wist ik het nog niet helemaal zeker. Maar blijkbaar betekent het “one true pairing”. En dan ga ik voor de volgende koppeltjes:

TMI_TAG_TOO_MUCH_INFORMATION (2)

9. Wat is je favoriete fictieve TV koppel?
Zie vraag 8 I guess? Allemaal karakters uit m’n favoriete series ❤
Dexter and Hannah (Dexter), Glenn & Maggie (The Walking Dead), Klaus & Caroline (The Originals), Damon & Elena (Vampire Diaries), Robb & Jeyne (Game of Thrones), King Henry VIII & Anne Boleyn (The Tudors) en Debra & Quinn (Dexter).

10. Wat is je favoriete serie?
Heb je even? Game of Thrones, Dexter, The Walking Dead, The Tudors, Revolution, Breaking Bad, The Originals, The Vampire Diaries, The 4400, Jericho, Arrow en Revenge. ILOVESERIES<3.

11. Wat is je favoriete band?
The Backstreet Boys dan denk ik?

12. Wat mis je?
Reizen! Het is voor mijn gevoel alweer té lang geleden dat ik heb gereisd. Ik mis de vreemde culturen, de mooie bezienswaardigheden, de mensen en het sfeertje. En ik mis Roemenië, daar wil ik heel graag voor een vierde keer naartoe.

13. Wat is je favoriete liedje?
Michael Jackson – Who Is It.

14. Hoe oud ben je?
23 jaar en 4 maanden.

15. Wat is je sterrenbeeld?
Steenbok.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

16. Kwaliteit of eigenschap die ik zoek in een partner
Het belangrijkste vind ik wanneer een man je kan laten voelen alsof je de enige bent. Ook ambitieus zijn, reislustig zijn en spontaniteit vind ik belangrijk.

17. Wat is je favoriete quote?
Toeval bestaat niet & Life Is Too Short To Wait.

18. Wat is je favoriete acteur of actrice?
PFOE!! Natalie Dormer (Game of Thrones & The Tudors),  Emilia Clarke (Game of Thrones) en Michael C. Hall (Dexter).

19. Wat is je favoriete kleur?
Dan ga ik voor gebroken wit en zachte kleuren, zoals mint en koraalroze.

20. Harde muziek of zachte muziek?
Dan ga ik voor zacht. Of een combi ervan.

21. Waar ga je naartoe als je verdrietig bent?
Dan vlucht ik naar mijn kamer.

22. Hoe lang douche je?
10-20 minuten.

23. Hoe lang doe je erover om je klaar te maken in de ochtend?
Niet zo heel erg lang, 20-30 minuten?!

24. Ben je ooit in een fysiek gevecht geraakt?
Niet dat ik weet? Misschien met mijn broertje :P?

25. Wat is een turn-on?
Humor en een lieve lach!

IMG_4668 (Kopie)

26. Wat vind je een afknapper?
Vieze tanden, zweetgeur.. gewoon een onverzorgd uiterlijk.

27. Wat is de reden waarom je een YouTube kanaal bent gestart?
Ik heb niet echt een openbaar kanaal, dus ik zet er video’s van mijn familie o.i.d. op. En heb een account aangemaakt om mijn favoriete video’s op te kunnen slaan en terug te kunnen vinden.

28. Heb je angsten?
Niet echt denk ik? Ja voor het donker misschien? Ik haat het om in het pikkedonker te moeten lopen of ’s nachts naar de keuken te moeten lopen in het donker. Ik kijk teveel enge films denk ik…..

29. Wat heeft je voor het laatst aan het huilen gemaakt?
Een ruzie.

30. Wat was de laatste keer dat je zei dat je van iemand houdt?
Vanmiddag aan de telefoon tegen Harry <3.

31. Wat is de betekenis achter de naam van je YouTube kanaal?
Het is mijn bijnaam, niet zo speciaal dus.

32. Wat is het laatste boek dat je hebt gelezen?
Ik lees op dit moment het boek “De Profeet – Michael Koryta” en daarvoor “Nachtmerries – Sharon Bolton”.

33. Wat is de laatste serie die je hebt gezien?
The Tudors, helaas de laatste aflevering onlangs gezien. WHEEEH :'(..

scan0019 (Kopie)

34. Wie is de laatste persoon waarmee je hebt gepraat?
Tegen Stefanie.

35. Wat is de relatie tussen jou en de laatste persoon die je een bericht hebt gestuurd?
Annick, my bff.

36. Wat is je favoriete eten?
Burrito’s, lasagne, pasta boursin.

37. Waar wil je nog graag naar toe?
BALI!! Samen met Harry!

38. De laatste plaats waar je was?
In Barneveld en daarvoor in Utrecht.

39. Heb je een crush?
Ja dus :3.

40. Wat was de laatste keer dat je iemand hebt gekust?
Zondag.

41. Wat was de laatste keer dat je je beledigd voelde?
Hmm.. lastig. Weet ik niet.

42. Wat is je favoriete smaak in snoepjes?
Zure snoepjes, Look-O-Look Strawberry Laces (rode veters), fruitlolly’s.

Panco, 19 juni 2010 (Kopie)

43. Welke instrumenten speel je?
Kan ik helaas niet. Heb wel een keyboard op mijn kamer staan.

44. Wat is je favoriete sieraad?
Mijn verlovingsring, m’n gouden oorbellen en de gouden ketting die ik van Harry heb gehad vorig jaar.

45. Wat is de laatste sport die je hebt gedaan?
Vanmiddag de 30 days shred. En ik heb vroeger altijd op hoog niveau gezwommen.

46. Wat is het laatste liedje dat je hebt gezongen?
Major Lazor – Come On To Me (Feat. Sean Paul).

47. Wat is je favoriete openingszin?
Uhh, hoi?

48. Heb je die openingzin wel eens gebruikt?
Ja vast wel, haha.

49. Wat is de laatste keer dat je hebt gechillt?
Zondag met Harry.

50. Wie geef je de tag door?
Maakt niet uit: aan iedereen! 🙂

Liefs,
Stephanie

4 gedachtes over “Tag | TMI (Too Much Information)

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

