New In – Zalando | All Stars Low Bordeaux Red

Allstars bordeauxrood webshop Zalando

Ik loop denk ik alweer twee tot drie jaar op mijn huidige All Stars; low black. Inmiddels zijn de zijkanten kapot aan het gaan, de veters vies en mijn zool is bijna ‘door’. Wanneer het regent zijn mijn sokken nat en daarnaast is de zool van binnen helemaal kapot. DUS! Het werd tijd voor nieuwe Converse, yay! Dat is altijd een geluksmomentje voor mij, want ben he-le-maal verslaafd aan All Stars! Mijn favoriete schoenen :-)!

Op de webshop van Zalando kwam ik deze Converse Chuck Taylor Allstars Low tegen voor €59,95! De kleur die aangegeven stond op de website was kastanjebruin. Maar gezien die volgens mij niet bestaan, wist ik dat ze bordeauxrood zouden uitvallen qua kleur. Ik heb ze dus meteen besteld in maat 6,5 (39,5) en ze zaten meteen goed!

Allstars bordeauxrood webshop Zalando

Wel heb ik ze nog een beetje moeten inlopen, wat bij mij meestal niet is bij All Stars. Maar ik heb geen last gehad van blaren of iets dergelijks. Gelukkig maar!

De schoenen draag ik het liefst bij mijn favoriete jeans van de Only! De kleuren staan heel goed bij elkaar vind ik. All Stars passen eigenlijk bij allerlei soorten outfits en zitten heerlijk comfy. Ik ben dan ook superblij met mijn nieuwe schoenen, yay!

Wat voor schoenen draag jij vaak en heb jij een favoriet schoenenmerk?

Liefs,
Stephanie

4 gedachtes over “New In – Zalando | All Stars Low Bordeaux Red

  1. Leuk, all stars zijn geweldig! Ik heb geen favoriet schoenenmerk, er zijn veel merken en niet-merken vertegenwoordigd in mijn kast… Misschien heb ik ook gewoon te veel schoenen 😉

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

