Challenge 100 Happy Days | Dag 1 – 14

ipp

Op 2 april schreef ik een artikel over de ‘100 Happy Days Challenge’. Een superleuke uitdaging waarbij je iedere dag, honderd dagen lang, een foto neemt van datgene wat jou die dag blij maakte! Ik dacht dat het erg gemakkelijk zou zijn, maar ik merkte dat ik persoonlijk best wel snel vergeet om een foto te maken, zeker wanneer dat dagelijks moet zijn. Toch heb ik mijn best gedaan en heb ik de eerste veertien happy foto’s voor jullie! 😀

Hier kun je het artikel over deze challenge teruglezen! Kijk snel mee naar mijn happy moments van afgelopen 2 weken!

Week 1: 1 april tot 7 april

Documents64 (Kopie)

1 april: Kocht ik een leuk pyjamabroekje bij de Hunkemöller!
2 april: Heerlijk die salades van de AH :3
3 april: En ik verstuurde weer een kaartje 🙂 om iemand op te vrolijken!
4 april: Met Pauline meeten in Utrecht! Lekker terrasje gepakt en pannenkoeken gegeten, gezellig!
5 april: Met Harry in Amersfoort rondgelopen: pannenkoeken gegeten & Captain America gezien ❤
6 april: Mijn nieuwe shoeeees!! Converse All Stars in de kleur bordeauxrood
7 april: WHAAHH!! Aflevering 1 van seizoen 4 van Game of Thrones, leeeuk!! Jaar op gewacht!

Week 2: 8 april tot 14 april 

Documents64 (Kopie)

8 april: Had ik supermooi uitzicht vanuit mijn studentenkamertje.
9 april: Keek ik HELAAS de laatste afleveringen van The Tudors: geweldige serie!
10 april: Bracht ik een bezoekje aan de Lush, heb heerlijke spulletjes gekocht! Blijheid!
11 april: Had ik op ’t Groenhorst Barneveld een reünie met klasgenootjes en nog 700+ mensen.
12 april: Ging ik met mams naar Cirque du Soleil – Kooza in Amsterdam & uit eten.
13 april: 
Ik ben gék op harde, verse broodjes met hagelslag..
14 april: JA! Ik keek weer Game of Thrones! Ik zeg maar 1 ding: opgeruimd staat netjes 😉

En dat waren mijn geluksmomentjes afgelopen twee weken! 😀

Wat was jouw mooiste momentje?

Liefs,
Stephanie

3 gedachtes over “Challenge 100 Happy Days | Dag 1 – 14

  1. Heel leuk! Ik wil deze challenge ook gaan doen, maar ik denk erover er een 30 Happy Days van te maken. Het is net wat je zegt, je vergeet snel op zulke dingen te letten. Ik maak in een week tijd de nodige foto’s, maar als je echt specifiek foto’s gaat maken van bepaalde dingen moet je daar je bewust van zijn en dat lukt niet altijd 🙂 Toch wil ik het proberen, op z’n minst 30 dagen!

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

