Challenge 100 Happy Days | Dag 15 – 28

ipp

Inmiddels zijn er alweer vier weken voorbij en heb ik de foto’s van afgelopen dagen voor jullie verzameld! Deel 1 (1 tot 14 april) vind je hier! Ik vond het weer héél lastig om iedere dag bewust een ‘happy day’ foto te maken! Niet dat ik geen happy days meemaak, maar ik vergeet gewoon een foto te maken. Er missen daarom foto’s van 21 en 28 april! 

1. 3 dagen

15 april: M’n presentatie van de mystery visits voor de verkiezing “DSZ van het Jaar 2014”
16 april: Ik maakte eindelijk weer eens die heerlijke Mexicaanse burrito’s!
17 april: En ik at een heerlijke ijswafel, yay ❤ lekker!

2. 3 dagen

18 april: Ik verraste Harry alvast met een versierde kamer, een kaartje en een brownie-taart.
19 april: Bij de vernieuwde Xenos op Zuidplein hadden ze SUPERleuke nieuwe producten!
20 april: Yay, Harry 25, HOERAA! We gingen samen naar Elf Fantasy Fair! ❤

3. happy challenge 100 days

22 april: Harry was naar z’n werk en ik deed voor hem boodschappen bij Zuidplein. ZWAAAR! o.O
23 april: En weer terug naar huis 😦 gelukkig wel met een heerlijk sapje van La Place op R’dam CS.
24 april: De regen was niet zo tof. Máár onweer is heerlijk, ik sliep fantastisch daardoor 🙂

4. 100 days happy challenge april 2014

25 april: Ik kocht bij Vero Moda een leuk, zwierig shirtje voor €16,95 .. erg blij mee!
26 april: Koningsdag! Lekker wandelen met Harry in het bos in Barneveld.. *zwaait*
27 april: Harry met Poekie, een katje dat vaak rondloopt bij het station van Barneveld Centrum = lief.

En dat was ‘m weer! Ik moet echt beter mijn best gaan doen om die 100 dagen te gaan halen :-)!

Wat maakte jou heel blij afgelopen tijd? 

Liefs,
Stephanie

 

 

 

 

4 gedachtes over “Challenge 100 Happy Days | Dag 15 – 28

  1. Leuke foto’s! Tof zo’n overzicht. Ik maakte er gister eentje op m’n blog. En vandaag schreef ik over een nieuwe mijlpaal, m’n vaste contract is ingegaan!

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

