Challenge 100 Happy Days | Dag 29 – 42

ipp

Alweer 6 weken en 42 happy pictures verder, yeah :)! Het lukt inmiddels aardig om iedere dag een foto te maken van iets dat me blij maakt. Het scheelt ook wel dat ik veel leuke dingen heb gedaan afgelopen twee weken. Dus kijk snel mee 🙂

happy_challenge_1 (Kopie)29 april: M’n favoriet: harde broodjes met hagelslag en veel boter. . .
30 april: Ik won een leuk pakket van Nescafé!
1 mei: Met broertje Danny Geocachen in Barneveld, we deden de route “Barnevelds Bos #1 – 5”. Leuk!

happy_challenge_2 (Kopie)2 mei: Ik hou van groenten eten :3
3 mei: Archieffoto: Met 1 van onze 6 ratten: oudje Rolo van 2 jr & 7 mnd (5 mei ingeslapen .. ).
4 mei: Samen met mama naar het Animal Event in de Beekse Bergen als VIP, hi hi + uit eten!!

happy_challenge_3 (Kopie)5 mei: Leuk!! Kaartjes gewonnen voor Railway Man, ga er op 12 mei met mijn moeder naartoe
6 mei: Middagje met Nadia in Rotterdam (Primark e.a.) & een leuke kimono gekocht bij C&A: lovely!
7 mei: ’s Avonds naar de exclusieve voorpremière van Bad Neighbours in JT Amersfoort :).

happy_challenge_4 (Kopie)8 mei: Ik won weer wat toffe prijzen: 3 dvd’s met Nicole Kidman & het boek Mam Vertel ‘s.
9 mei: Dankzij Harry een nieuwe, toffe serie leren kennen: Vikings! En Danny jarig: 21!
10 mei: Een Krushems bij KFC drinken met Harry en ’s avonds naar de film Oculus in de bios.

happy_challenge_5 (Kopie)11 mei: Geen foto’s gemaakt, butl: HAPPY MOTHERSDAY!! ❤
12 mei: Helemaaaaaaaaal happy met het nieuwe album van mijn grootste idool: Xscape van MJJ! ❤ ❤

En dat was ‘m weer ^_^. Ik hou het nog redelijk vol geloof ik, haha! Alleen op 3 en 11 mei heb ik geen foto’s gemaakt.
Hier kun je deel 1 & 2 vinden:
* Deel 1
* Deel 2

Ik ben ook te volgen op Instagram!
@Stephanievandrunen
#100happydaysstephanievandrunen

I wish you a happy day!

Liefs,
Stephanie

2 gedachtes over “Challenge 100 Happy Days | Dag 29 – 42

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

