Stepharry | Deel #5 – 2012

IMG_0734-001 (Kopie)

Inmiddels alweer deel #5 van de serie #Stepharry (staat voor Stephanie & Harry)! We zijn sinds 14 juni 2008 samen en iedere keer belicht ik een jaar dat we samenzijn. Dit keer dus het jaar 2012. Australië, Dom. Republiek, Parijs en het jaar waarin we verloofd zijn!

Dit jaar hebben we rustig aan gedaan qua dagjes weg e.d. Voornamelijk in verband met de twee vakanties, waarvoor we toch wel even moesten sparen. De tickets naar Australië won ik bij de Metro het jaar ervoor, maar verblijf, excursies e.d. moest natuurlijk nog wel geregeld worden. Het weekendje Parijs won ik ook, bij een NS-community via een onderzoekspanel, dus dat scheelde weer. Fijne verrassingen dus in 2012!

6 januari 2012

1. Dierentuin Artis Amsterdam (Kopie)

Ik liep deze periode stage bij het management van dierentuin Artis in Amsterdam, dus ik nodigde Harry en mijn broertje Danny uit voor een dagje dierentuin!

14 januari 2012

381126_355794697780119_1366330826_n

Samen met m’n lief op de Vakantiebeurs in Utrecht! Altijd genieten en wegdromen.

5 februari 2012

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Brr koud! Winter! Lekker samen wandelen aan de Lek in Ameide.

25 maart 2012

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Safaripark Beekse Bergen! Ik ben gek op dieren, dus we besloten lekker een dagje weg te gaan. Via Tilburg waren we er zo en we hebben er de hele dag rondgelopen. Gelukkig was het lekker weer!

29 april 2012

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ameide again. Lekker rondwandelen langs de Lek en we besloten eens foto’s te maken, een mini-fotoshoot!

12 mei 2012

6_0042

In de Intens Magazine nr. 12/05

26 mei 2012

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Lekker bij de Waterpoort in Gorinchem. Hier hadden we ook onze eerste dates, hi hi.

8 juni 2012

6. Barneveld (2) (Kopie)

6. Barneveld (3) (Kopie)

Samen chillen in Barneveld

23 juni – 7 juli 2012

Documents68 (Kopie)

We hebben twee weken lang een heerlijke vakantie gehad in Sydney & Brisbane, Australië! Koala’s geknuffeld, een Vogelbekdier in het wild gezien, dierentuinen bezocht, excursies gedaan, verloofd, uit eten geweest (iedere avond) en nog veel meer! Ik schrijf hier nog wel een keer een artikel over :-).

11-12 augustus 2012

8. Waterpoort Gorinchem (2) (Kopie)

8. Waterpoort Gorinchem (Kopie)

Lekker weer chillen in Gorinchem & Ameide. Zomer, we love you!

18 -19 augustus 2012

8. Zomerfeesten Gorinchem (2) (Kopie)

8. Zomerfeesten Gorinchem (3) (Kopie)

Documents68 (Kopie)

Samen naar de Zomerfeesten in Gorinchem; heel veel mensen, muziek & veel vuurwerk. ZOMER!

20-22 augustus 2012

Documents68 (2) (Kopie)

En lekker een weekendje naar Parijs samen. Ik was er dat jaar ervoor al eens met mijn moeder geweest, maar met Harry nog nooit. Dus we bezochten alle bezienswaardigheden die ons de moeite waard leken. Was een fijn weekendje. Schrijf ik nog wel een artikel over later!

1 september 2012

9. Ameide, luchtballon (2) (Kopie)

9. Ameide, luchtballon (Kopie)

Relaxen in Ameide, en nog een luchtballon gezien!

11 november 2012

Documents68 (Kopie)

11. Verlovingsetentje Ameide (6) (Kopie)

11. Verlovingsetentje Ameide (7) (Kopie)

11. Verlovingsetentje Ameide (Kopie)

11. Verlovingsetentje Ameide (2) (Kopie)

Verlovingsetentje voor onze families. Gezellig gourmetten in Ameide.

20 december 2012

461730_569804803045773_1705037772_o (Kopie)

Met Harry & mijn moeder naar Kees Kraayenoord & Trinity in Barneveld! Mooi kerstfeest :).

27-29 december 2012

12. Den Haag Mercure Hotel (Kopie)

12. Den Haag Mercure Hotel (2) (Kopie)

12. Den Haag Mercure Hotel (3) (Kopie)

12. Den Haag Mercure Hotel (4) (Kopie)

12. Den Haag Mercure Hotel (5) (Kopie)

Lekker een weekendje samen naar Den Haag, Harry had alles geregeld (voor kerst, ons samen en mijn verjaardag in één); heel erg leuk! Lekker gerelaxt samen en natuurlijk lekker gegeten, ha ha (doen we altijd).

En dat was het jaar 2012 alweer! Heel veel genoten samen en twee prachtige vakanties gemaakt! Ook ben ik dit jaar drie weken naar de Dominicaanse Republiek geweest om vrijwilligerswerk te doen.

Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te lezen! Hier kun je de vorige delen teruglezen:

Deel 1: Stepharry #1 – 2007 / 2008
Deel 2: Stepharry #2 – 2009
Deel 3: Stepharry #3 – 2010
Deel 4: Stepharry #4 – 2011

Liefs,
Stephanie

2 gedachtes over “Stepharry | Deel #5 – 2012

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

