Muziek | Favorieten – mei 2014

MJ_Xscape (Kopie) Ik vind het bij Teske altijd erg leuk om haar artikelen te lezen over haar favoriete muziek van de maand. Nu luister ik zelf ook de hele dag door naar allerlei soorten muziek, dus het leek me leuk mijn favo muziek met jullie te delen! 

Hierbij mijn favorieten van de maand mei:

Michael Jackson ft. Justin Timberlake – Love Never Felt So Good
Dit nummer mág hier gewoon echt niet ontbreken. Ben al vanaf mijn 9e onwijs fan van MJ en ik vond het verschrikkelijk toen hij in juni 2009 overleed. Die dag was echt een nachtmerrie voor mij als groot fan. Nu is hij ‘terug’ en dit nummer vind ik echt awesome! Het album meteen gekocht en is ook veel beter dan ik had verwacht!

Calvin Harris – Summer
Dit nummer luister ik de laatste tijd best vaak. Het nummer is lekker vrolijk en vooral heerlijk zomers. Ik kan me meteen inbeelden dat ik op een strand lig, naast een azuurblauwe zee en een temperatuur van 30+ graden. Of dat ik aanwezig ben op een grote party op een strand in Ibiza, waar deze muziek keihard over het strand knalt. Love it!

One Direction – Strong
25 juni ga ik samen met klasgenootje Jenine naar 1D in ArenA Amsterdam! Spannend! Ik ben geen groot fan van 1D, maar hun muziek begin ik steeds meer te waarderen. Vooral dit nummer vind ik letterlijk érg sterk, de tekst van het refrein vind ik heel treffend en past heel erg bij mij. Ook “Through The Dark” vind ik een fijn nummer!

Major Lazer ft. Sean Paul – Come On To Me
Gewoon een heerlijk zomernummer!

Lighthouse Family – High
Dit nummer herinnert me aan vroeger en blijft mooi vind ik. Ben gek op dit nummer en kan hem echt 100x op repeat zetten, love it! Ik vind een lage mannenstem heel erg mooi en daar luister ik dan ook graag naar. Ook de tekst van het gehele lied vind ik prachtig, maakt niet uit hoe ik me voel, dit nummer is altijd goed.

Jane Seymour’s Theme – The Tudors
De serie The Tudors heb ik een tijdje geleden helemaal gezien en de serie vond ik echt heel erg mooi. Naast het mooie verhaal en de fijne acteurs/actrices, vond ik ook de muziek die je tussendoor hoorde echt prachtig. Zo ook dit nummer, heel doeltreffend, zeker als je de laatste scene/final episode hebt gezien. Wauw.. ja.. echt wauw. Het raakt me ook gewoon echt.

Within Temptation – Edge of the World
Mijn vriend heb ik onlangs twee kaartjes gegeven voor het concert van WT in Heineken Music Hall. Hij is er naartoe geweest met een vriend en hij heeft onwijs genoten. Ik ken maar een paar nummers (van vroeger), maar dit nieuwe nummer kan ik echt waarderen. Wat een mooie tekst en haar stem is prachtig (vooral bij 2:50)!

En dat waren mijn favoriete nummers van dit moment!

Welke nummers luister jij vaak?

Liefs,
Stephanie

2 gedachtes over “Muziek | Favorieten – mei 2014

  1. Ik houd ook van soundtracks van series, vooral die van The Vampire Diaries, The Originals en ook Grey’s Anatomy. MAJOR LAZER! God, ik zag ze live op Lowlands.. love it. Watch out for this is not steeds mijn favoriet. ^^

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

