Tag | Waar iedereen van lijkt te houden.. behalve ik! #1

flower_thingsidontlike

Ik heb besloten de tags te bewaren voor de woensdag :). Vandaag de tag “Waar iedereen van lijkt te houden.. behalve ik” voor jullie! Deze tag kwam ik tegen op meerdere blogs en het leek mij leuk hem ook in te vullen! Heb goed nagedacht en research gedaan op internet en het is me gelukt! Ik kwam hem tegen bij o.a. Merel en Iris

In deze tag bespreek ik een aantal dingen waar ik totaal niet van hou, maar waar anderen mensen altijd wél van lijken te houden! Zoals:

thee

First: thee. Ik hoor zoooovaak: “Huhhh hoe kun je nou geen thee lusten?” Pff ik kan het niet uitleggen, maar ik vind het gewoon zó vies! Warm water met een smaakje? Whyyy?

2_28_11_SupremeCoffee7598

En datzelfde geldt voor koffie! Die smaak! Ik kan er gewoon écht niet tegen. En nee, ook Starbucks koffie lust ik niet..

paarden

Ik ben echt een dierenfreak, maar met paarden heb ik gewoon nooit echt iets gehad. Ik vind ze echt práchtig, maar ik hoef er niet per se op te zitten of iets dergelijks. Zelfde geldt een beetje voor katten. Ik ben toch echt meer van het kleine spul, zoals ratten/hamsters/fretten/muizen/vogels/konijnen etc. Ook honden vind ik trouwens awesome, maar paarden? Nee.

Uitgaan

Uitgaan dus. Noem me saai of wat, maar ik hou dus écht niet van die party’s. Dronken mensen, te harde muziek en muziek waar ik totaal niet van hou, bier, nog meer bier, sigaretten, drugs.. Noooooo haal me hier weg!

drank

En dat brengt me meteen op het volgende ding: alcohol. Ik heb echt jaren niet gedronken, tot vorig jaar in Corfu. Toen besloot ik toch wat cocktails te drinken met Harry. Maar uh, ja daar blijft het ook wel bij eigenlijk. Ik drink echt nóóit alcohol verder. Ik hou niet van de geur, niet van de smaak. Dus ja, waarom zou ik het drinken?

frisdrank

Datzelfde geldt voor drankjes waar (teveel) ‘prik in zit’, met als hoge uitzondering energydrink. Prik is zó vies.

hakken

High heels? FOREVER CONVERSE ALLSTARS <3. FOR EVAAAAH BABY

GTST

Ik hou HEEL erg van series, zelfs HEEEL erg veel. Maar dan heb ik het over Dexter, Breaking Bad, The Walking Dead, Game of Thrones, Vikings, The Originals, The Vampire Diaries, Revolution etc. Niet over GTST, The Bold and The Beautiful, As The World Turns, Orange is the New Black etc. Blegh… ><

Mean GIrls

En om diezelfde reden hou ik niet van typische meidenfilmszoals Mean Girls. Ik vind zulk soort films best vermakelijk of zo, maar ik zou er nooit voor naar de bioscoop gaan of ze vrijwillig kijken. Dramafilms vind ik nog wel mooi, zoals The Notebook, maar echt van die meidenfilms vind ik vre-se-lijk. Ik ben meer van Spiderman, Harry Potter, LOTR en The Hobbit.

En dat was deel 1 alweer!
Geschrokken? Valt het je mee? Of zijn sommige dingen zelfs herkenbaar? Tell me 🙂

Liefs,
Stephanie

5 gedachtes over “Tag | Waar iedereen van lijkt te houden.. behalve ik! #1

  1. Wat een originele tag! Die ga ik even onthouden! En ja, alcohol… ik lust op zich best wel een drankje maar als ik er 5 in een jaar krijg, dan is het heel wat. Dus ik kan prima zonder en heb het zeker niet nodig om me te kunnen vermaken…

  2. Leuke verrassende tag! Ik hou ook niet van koffie, prik, hoge hakken en GTST. Juist wel onwijs van thee. Maak je ook nog eens de tegenhanger met waar je juist wel gek op bent?

  3. Van GTST en uitgaan houd ik ook absoluut niet, typische vrouwenfilms gaan zo nu en dan nog wel . Alcohol en prik drink ik af en toe, koffie vind ik alleen lekker als het verwerkt is in een Latte Macchiato of iets dergelijks. Maar thee en paarden… 😀

  4. Leuk artikel! Ik ben zelf ook niet dol op hoge hakken. Vind ze er mooi uitzien maar kan er niet op lopen en pumps staan mij niet. GTST heb ik jaren gevolgd maar interesseert me nu geen bal meer en uitgaan vond ik vroeger wel leuk, maar nu hoeft ’t ook niet meer zo 🙂

  5. Thanks voor de link! Sommigen zijn wel herkenbaar, zoals thee (lust ik wel, maar ik zou er niet vrijwillig voor kiezen :p), prik (uitzondering voor cola light) en meidenfilms. Koffie ben ik dan wel weer gek op, net als alcohol trouwens, haha. Maar wees maar blij dat je dat niet lust, ik heb het onder sociale druk “leren” drinken en dan kan je dus niet meer zonder ;). Goeden tijden en hoge hakken? Op z’n tijd ;).

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

