Prijsvragen | Gewonnen #1 – april

Gewonnen_prijzen_april_2014 (Kopie)

Zoals jullie misschien wel weten ben ik gek op het invullen van prijsvragen! Vanaf kleins af aan doe ik al mee met winacties, zoals kleurplaten of playbackshows. In 2008 ben ik mee gaan doen met prijsvragen die bijvoorbeeld in de Girlz stonden en in de Hitkrant. Vanaf het jaar 2011 is het een uit de hand gelopen hobby geworden :). Inmiddels heb ik al 472 prijzen gewonnen. Geweldig en ik ben ook echt blij met iedere prijs die ik win! 

Vandaag laat ik zien welke prijzen ik heb gewonnen in april! Het viel mee die maand qua gewonnen prijzen (in vergelijking tot andere maanden), maar toch wil ik ze graag aan jullie laten zien.

IMG_7163-001 (Kopie)

Het zijn er tien in totaal!

Boek “Wacht Op Mij”

IMG_7161-001 (Kopie)

Ik won op Facebook dit boek van schrijfster J. Lynn. Het boek vond ik erg verrassend en heeft een fijne schrijfstijl. Het boek gaat over Avery en haar vriendje Cam en is vrij erotisch geschreven. “Ieder meisje dat dit boek leest, wordt halsoverkop verliefd op Cam!”

Boek “Nachtstad”

IMG_7160-001 (Kopie)

Wederom won ik op Facebook nog een boek, één van Arnaldur Indridason. Ik ben dit boek nu aan het lezen, maar het (detective) verhaal bevalt me goed tot nu toe!

Bioscoopkaartjes

IMG_7159-001 (Kopie)

Deze kaartjes heb ik aan mijn moeder gegeven, want die wist er iemand blij mee te maken! Ik heb ze gewonnen op Facebook.

Bijenkorf cadeaukaart

IMG_7158-001 (Kopie)

Op de FB-pagina van de Bijenkorf won ik deze cadeaukaart met daarop €50,00. Ik ben er SUPERblij mee, want ik kan wel wat nieuwe kleding, schoenen of parfum gebruiken! Wat ik ervan ga kopen weet ik nog niet, misschien een mooie, nieuwe kimono :).

Postcodeloterij fiets

postcodeloterijfiets

Ik kreeg een belletje van mijn moeder (en appjes van klasgenootjes/vriendinnen) dat ik weer een postcodeloterijfiets had gewonnen bij Koffietijd en dus in de uitzending was! Eind 2012 heb ik er ook al één gewonnen en deze fietsen zijn ZO fijn! Nu heb ik dus twee fietsen, één gebruik ik nu al een hele lange tijd en de ander bewaar ik voor Harry als we gaan samenwonen next year.

Maand gratis sporten

IMG_7157-001 (Kopie)

Op de facebookpagina van Nouveau NL won ik een maand gratis sporten in de Milon Cirkel. Je kunt de Miloncirkel nu ook gewoon een maand gratis proberen via hun website. Ik heb er nog geen gebruik van gemaakt overigens.

Nescafé pakket

IMG_7156-001 (Kopie)

Op de FB-pagina van Nescafé won ik dit leuke pakket voor onze uitzet. Harry is dol op koffie, dus dat komt wel goed! De mokken vind ik ook erg leuk!

DVD NCIS

IMG_7154-001 (Kopie)

Deze DVD won ik op de website van Televizier. Erg gaaf, want NCIS is een fijne serie!

Libelle Zomerweek

IMG_7153-001 (Kopie)

Deze kaartjes won ik bij Woonstijl en ik en mijn moeder hebben een erg leuke middag gehad bij de Libelle Zomerweek. Zie hier het verslag van die dag!

Dekbed

IMG_7150-001 (Kopie)

Dit mooie dekbed won ik op Facebook op de pagina van Zoslaapiknu.nl. Ik ben er heel erg blij mee, want dit dekbed kunnen we bewaren voor het samenwonen, leuk!

En dit waren mijn prijzen in april. Stuk voor stuk leuke prijzen waar ik dankbaar voor ben!

Doe jij weleens mee met prijsvragen? 🙂

Liefs,
Stephanie

19 gedachtes over “Prijsvragen | Gewonnen #1 – april

  1. Wat een leuke dingen allemaal zeg. Misschien moet ik toch eens vaker mee gaan doen aan prijsvragen haha. Veel plezier met al je nieuwe spullen. Leuke blog heb je ook trouwens. Ik ga je volgen via bloglovin 🙂

  2. Wow je hebt echt veel gewonnen in de maand april. Ik win denk ik zo’n 10 dingen per jaar, haha. Dat is jouw ‘buit’ in een maand.

  3. Wauw, leuke dingen heb je gewonnen! Ik doe eigenlijk zelden of nooit mee met prijsvragen of winacties op blogs. Omdat ik vind dat je bij prijsvragen teveel info moet achterlaten waardoor je bestookt wordt met rotzooi en bij blogs moet je vaak heel veel doen om kans te maken.

    1. Dank je wel, vind ik ook! Prijsvragen op blogs sla ik vaak over, maar de rest vul ik vrijwel altijd wel in. Ik krijg inderdaad veel e-mails, maar heb daar een apart e-mailaccount voor. Verder krijg ik nooit spam thuisgestuurd of iets dergelijks!

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

