Event | Dutch Youtube Gathering 2014 – #DYTG9

DYTG_COLLAGE_1Hi! Vandaag ben ik samen met vriendin Lieke naar de Dutch Youtube Gathering geweest in Expo Houten. De kaartjes hadden we al vroeg van tevoren gekocht en we verheugden ons er enorm op! We volgen allebei veel bloggers (ik wel meer dan 150, met een aantal favo’s ertussen) en wilden dolgraag met alle bloggers & Youtubers op de foto! En het is ons gelukt, YAY! #DYTG9

Nadat onze tickets werden gescand en we een polsbandje om kregen, zijn we eerst wat rond gaan hobbelen. En al vrij snel ontdekten we de als eerst de zusjes Verbon, yay! Wat zagen zij er alle drie prachtig uit!

Larissa & Tara -KITTEHSCUPCAKES

DYTG_KittehsCupcakes_Tara_en_Larissa_Verbon (Kopie)Ohhhh ik ben gek op hun blog Kittehscupcakes! ❤ Één van mijn meest favoriete blogs, neem er sowieso elke dag een kijkje en kijk ook graag naar hun video’s! Vooral hun shoplogs en outiftfoto’s zijn awesome!

Serena – BEAUTYLAB.NL

DYTG_BeautyLabNL (Kopie)

DYTG_BeautyLabNL_1 (Kopie)Ohhh en Serena van BeautyLabNL vind ik al helemaal geweldig! Ze heeft een onwijs leuk karakter vind ik, welke goed terug te zien is in haar leuke artikelen en video’s. De ene keer doet ze een luiaard na, een andere keer showt ze de mooiste looks!

DYTG_BeautyLabNL_Photobooth (Kopie)

DYTG_KittehsCupCakes (Kopie) DYTG_Photobooth_BeautyLabNL (Kopie)

Ook stond er bij Beautylab een photobooth, dus ook die hebben we (tweemaal, oeps) uitgeprobeerd! Superleuk toch!!

Alwin & IkbenSaske

DYTG_Alwin_Saske (Kopie)

Lieke met Saske & Alwin!

SABINE METZ

DYTG_Sabine_Metz (Kopie)

Ik twijfelde: was dit ikbenIrisniet of was dit Iris niet? Het was Iris inderdaad niet (hi hi, love that woordspeling), want het was Sabine Metz! Haha ik volg ze beiden op Twitter en ik was zó verward, jeetje, wat lijken zij op elkaar! Maar toch tof, want nu heb ik Sabine in ieder geval ontmoet ^_^!

Vera – VERA CAMILLA

DYTG_VeraCamilla (Kopie)

DYTG_VeraCamilla_1 (Kopie)

Vera Camilla kan in dit rijtje natuurlijk ook niet ontbreken! En na een tijdje in een snikhete menigte te hebben gewacht, konden ook wij op de foto met Vera! Yay!

Teske – TESKUH.NL

DYTG_Teskuh.nl (Kopie)

DYTG_Teskuh.nl_1 (Kopie)

En wh00000t, TESKE van Teskuh.nl! Allebei groot fan van haar blog, dus het wachten, in opnieuw een snikhete menigte, was het dubbel en dwars waard! Onwijs leuk haar ontmoet te hebben!

Bardo Ellens – BANJOMOVIES

DYTG_Bardo_Banjo (Kopie)Liek vind Bardo en zijn Youtube-kanaal heel tof , dus ook hier gingen we in een lange rij staan. En hier het resultaat! ^_^

Romy – MUCHABLE

DYTG_Muchable (Kopie)

In een artikel gaf ze al aan dat ze Instagram-accountnamen zou verzamelen op de gathering, dus ik besloot het meisje met het roze haar te zoeken: Romy van Muchable! Ik vond haar heel erg vrolijk en aardig ^^!

Josephine – Oohlarouge

DYTG_OohLaRouge (Kopie)

Oohhh Josephine van Oohlarouge is één van de bloggers die ik het langste volg, naast Mascha en Cynthia. Ik vond haar blog vanaf het begin af aan meteen heel erg leuk en vrolijk! Ook in real life vond ik haar echt heel leuk en vrolijk!

Sarah – UltimateFashionLover

DYTG_Ultimate_Fashion_Lover (Kopie)

En last but not least: Sarah van UltimateFashionLover! We zouden al richting de bus gaan, maar gelukkig kwamen we haar nog tegen! Ik herkende haar door het hoedje/haar kledingstijl, ha ha!  Een hele aardige meid ook weer!

DYTG_Hoofdpodium_Beauty_Challenge (Kopie)Op het hoofdpodium bekeken we een beauty challenge: leuk!

DYTG_Cinemates (Kopie)

DYTG_Cinemates_1 (Kopie)

Ook voor deze twee jongens heb ik veel respect: Cinemates. Twee jongens uit Amsterdam die zelf hele leuke filmpjes maken op Youtube. Ik heb ze onlangs voorbij zien komen bij RTL Late Night en vind het onwijs tof dat ze zover zijn gekomen en nog steeds groeien.

DYTG_Buiten_chillen_Expo_houten (Kopie)

Tussendoor hebben we buiten nog heerlijk zitten chillen. Gezellliggg!

Verder hebben we nog honderd rondjes gelopen op zoek naar Lotte (Lottelovesbeauty), maar helaas hebben we haar niet kunnen vinden. Ik vooral wilde heel graag met haar op de foto! Ook Jiami (Lifesplash) en Diana (DisforDazzle) hebben we niet meer kunnen vinden. Better luck next time!

We pakten de bus terug en besloten nog even wat te eten in Utrecht.

ipp

De dag sloten we af met een heerlijke snack bij de Mac ;). We hebben een heel gezellige dag gehad samen en onwijs veel leuke en lieve bloggers ontmoet!

Dankje dankje dankje lieve bloggers voor de leuke foto’s en meetings!!

Liefs,
Stephanie

6 gedachtes over “Event | Dutch Youtube Gathering 2014 – #DYTG9

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

