OOTD | Maxi Dress van Boohoo.com

ootd_1_stephanievandrunen (Kopie)

Vandaag heb ik voor jullie weer eens een outfit of the day :). Ik heb namelijk onlangs een nieuwe maxidress online besteld en ik vind hem zelf écht prachtig <3. Vind het heerlijk om in de zomer alleen een jurk aan te hoeven doen met slippers erbij. Love it!

Deze Kiera Rose Print Maxi Dress kwam ik tegen op de webshop van Boohoo en kost €30 euro. En ik vind hem zooooo pretty!

ootd_6_stephanievandrunen (Kopie)

ootd_4_stephanievandrunen (Kopie)

ootd_5_stephanievandrunen (Kopie)

IMG_7185-001 (Kopie)

ootd_3_stephanievandrunen (Kopie)

IMG_7203 (Kopie)

IMG_7192 (Kopie)

LOVE my new dress! ❤

Wat denken jullie?

Liefs,
Stephanie

9 gedachtes over “OOTD | Maxi Dress van Boohoo.com

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

