Challenge 100 Happy Days | Dag 43 – 56

100_Happy_days_challenge_stephanie_van_drunen (Kopie)Alweer 8 weken en 56 happy pictures verder. En ik heb het de afgelopen twee weken zelfs een keer helemaal volgehouden, ha ha! Heb weer veel leuke dingen gedaan, so check it out!

Ik ben o.a. met mijn ma naar de Libelle Zomerweek geweest, naar de Dutch Youtube Gathering met Lieke, ben wat gaan drinken met een vriendin en heb leuke dagen gehad met Harry.

13, 14, 15 mei 100 happy days challenge13 mei: Met mijn moeder op de Libelle Zomerweek ^^
14 mei: Een heerlijke groene smoothie maken
15 mei: En ik meldde me aan bij Curves!

16, 17, 18 mei 100 happy days16 mei: Ik ben zooo gek op passievrucht. Heb wel een keer een allergische aanval gehad, ha ha.
17 mei: En ik kocht heerlijke kersen bij de groenteboer
18 mei: Een selfie in de zon na een leuk weekend met Harry

19, 20, 21 mei 100 happy days19 mei: Ik kreeg heerlijke meloen van een huisgenootje! Thanks 🙂
20 mei: En ik kocht zelf watermeloen: LOVE it
21 mei: Met Pauline ging ik gezellig bijkletsen & lunchen in Utrecht, was leuk!

22, 23, 24 mei 100 happy days22 mei: Ik had prachtig uitzicht vanuit mijn raam, wauw!
23 mei: Ik kocht een pretty dress bij Boohoo, helemaal verliefd op!
24 mei: Met Lieke ging ik naar de DYTG en het was AWESOME (zie hier)

25,26 mei_100 happy days

25 mei: Ik bestelde eten bij Thuisbezorgd: Calzone & een energy drink (morgen weer sporten..)
26 mei: Jouw Vrouw Mijn Vrouw VIPs terugkijken met Bobbi Eden, hilarisch!
26 mei: Extra foto: Annick is 23 jaar geworden vandaag, HOERAAAA!!

En dat waren alweer 56/100 foto’s voor de happy challenge! Ik heb ook een speciale pagina aangemaakt, die vind je hier.

Wat was jouw leukste moment van de afgelopen tijd?

Liefs,
Stephanie

4 gedachtes over “Challenge 100 Happy Days | Dag 43 – 56

  1. Superleuk! Ik ben zelf sinds een week bezig met de 100 Happy Days Challenge. Mijn leukste moment van de afgelopen tijd? Dat zijn toch wel de momentjes met mijn vriend geweest, waar ik extra van genoten heb, zo net voor mijn examens.

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

