Tag | Little Reasons To Smile #1

little_reasons_to_Smile_droene_1

Deze leuke ‘tag’ kwam ik vorig jaar tegen op de blog van Tedje en ik vond hem wel érg leuk om te lezen. Zo vrolijk altijd die plaatjes! Vandaag heb ik dus de leukste Little Reason To Smile plaatjes uitgezocht -op Tumblr- die bij mij passen. Check it outtt.

tumblr_n3ke36A7Rd1r5f0jbo1_500

De serie Game of Thrones is echt mijn nr. #1 guilty pleasure. De serie is echt ge-wel-dig! Mijn favoriete karakter is dan ook meteen Daenerys Targaryen (Mother of Dragons), de actrice op de afbeelding. En daarnaast vind ik Tyrion en Arya en ‘Reek’ awesome.

tumblr_mb0zx7NXMG1r5f0jbo1_500

En ben ook gek op The Vampire Diaries! Team Delena!!

tumblr_n2y89iZg3w1r5f0jbo1_500

 

Watermeloen: mijn favoriete fruit! Heeeerlijk fris en zó lekker zoet!

tumblr_n1nzfvOk9t1r5f0jbo1_500

En laten we de aardbeien ook niet vergeten: LEKKER!

tumblr_n2y86ll6Cg1r5f0jbo1_500

Ik hield nooit echt van al dat geklef & geknuffel en zo, maar tegenwoordig doe ik het steeds vaker: fijn tegen Harry aanliggen, bijvoorbeeld tijdens het kijken van een film of op een bankje in het bos.

tumblr_mk8q9exHhT1r5f0jbo1_500

Jep, dit is zó fijn :3

tumblr_n2hkbaG3nT1r5f0jbo1_500

Soooooo true! Ik draag eigenlijk sowieso altijd korte mouwen/mouwloze shirts, ook in de herfst en winter ja, ha ha. Hou écht niet van lange mouwen!

tumblr_n1nyym8s8D1r5f0jbo1_500

Dit is iets waar ik echt van kan genieten, of het nu is wanneer ik een artikel typ of bezig ben met een verslag of mijn scriptie. Het is kei handig! En heel raar misschien, maar ik ben er eigenlijk wel trots op dat ik echt supersnel kan typen zonder te kijken naar het toetsenbord. Mijn score nu? 566 aanslagen per minuut, 135 woorden per minuut, 92% foutloos. LOVEIT!

tumblr_n1nyrj3bcG1r5f0jbo1_500

Ik neem altijd een miljoen foto’s, waar ik ook naartoe ga. Daarom heb ik ook een harde schijf van 500 gb, waarvan er nog maar 40 gb aan vrije ruimte over is. Oeps. #Memories

tumblr_mqarx5tZx31r5f0jbo1_500

Dat is inderdaad een heel fijn gevoel ❤

tumblr_m585gwPUqN1r5f0jbo1_500

Mijn favoriete parfum EVER! Echt een aanrader, lovely!

tumblr_mb8poswpMN1r5f0jbo1_500

ONWIJS lekker, zeker met dit warme weer. Heerlijk!

tumblr_mouqpxW0YC1r5f0jbo1_500bew

Zo fijn als ik weer bij mijn ouders thuis ben en mijn lieve rattenmannen weer kan knuffelen ❤ love them!

tumblr_mrqycxtPM81r5f0jbo1_500

Ohh dit is ieder jaar weer mijn doel: een bruin kleurtje ^^!

tumblr_mrqydmDGki1r5f0jbo1_500

Blijft een droom: zoveel mogelijk van de wereld zien met op nummer 1: Bali, Lombok & de Gili Eilanden!

Heerlijk al die blije plaatjes. Word er enorm vrolijk van!

Liefs,
Stephanie

Een gedachte over “Tag | Little Reasons To Smile #1

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

