Throwback Thursday #1

IMAG0002.JPG

Iedere donderdag ga ik even terug in de tijd. Dit keer terug naar het jaar 2005, het jaar van 3 havo, plezier maken, puberteit, veel vrienden en vriendinnen, de Pomp en nog veel meer! Deze #selfie zal ik hieronder toelichten!

IMAG0002.JPG

Haha omg. Dit was dus mijn kamer, bij mijn ouders, in 2005. Ik zal wat dingen puntsgewijs toelichten!

Paarse muur
Ik weet nog dat ik een paarse kamer wilde met gouden accenten. Dus de plinten werden goud geschilderd en mijn muren knalpaars. De muur aan de linkerkant had ik met grote (uitgeprinte) letters op de muur “The Tribe” geplakt. Een serie waar ik helemaal gek van was. Een hele toffe DIY dus eigenlijk ;).

3T poster
En ik was he-le-maal fan van de neefjes van Michael Jackson: TJ, Taryll en Taj van 3T. Ik kende al hun nummers, net als die van oom Michael, en had alle cd’s, singeltjes, posters enzovoort. Ook hingen er een miljoen andere posters van bands en acteurs op mijn deur.

Wekker-radio
Door deze wekkerradio werd ik jarenlang ’s ochtends gewekt. Met hetzelfde nummer. Namelijk Mario met Let Me Love You. Dit omdat ik het deksel niet meer los kreeg, waardoor het singeltje levenslang kreeg in mijn wekkerradio. En ik ook.

Glittermuur
Vroeger las ik ook altijd Duitse pop-tijdschriften en ook andere magazines zoals de G!rlz, de Hitkrant, de Break-Out enzovoort. Daar zat weleens make-up bij of iets dergelijks, maar soms ook glitterstickers! Zoals je ziet vond ik dat heel erg mooi op mijn muur..

Plant
Dit is denk ik de enige levende plant in mijn leven geweest. Geweest.. want ook deze vetplant is kaduuk. Net als mijn bamboeplantje. Nee niet nu pas. Al meteen na een maandje. Ik hou best wel van bloemen, ja.

Strohaar
Toen had ik volgens mij ook nog nooit gehoord van het fenomeen “naar de kapper gaan”. Mijn haar was wel lang, maar móói lang? Nèh, die puntjes had ik wel wat vaker mogen knippen.

Dromenvanger
Die móest en zou ik hebben toen we op een braderie liepen. Er in geloven doe ik niet, maar ik vond hem wel mooi. Hij ligt nog bij mijn ouders op zolder. Bij de rest van mijn inrichting uit 2005.

Spiegeltje
Dat spiegeltje gebruik nu nog, staat nog op dezelfde plaats. Ik woon dan niet meer thuis, wanneer ik bij mijn ouders logeer, maak ik er nog steeds gebruik van!

Apenknuffeltje
Deze had een naam, Timon. Dit heb ik zelfs in het labeltje gezet. Ik gaf knuffeldieren altijd een naam enzo. Geen flauw idee waarom, maar dat vond ik leuk. Deze kochten we bij de Apenheul! Gruwelijk duur, dat weet ik nog wel. Nu zijn ze helemaal niet meer te betalen, die dierentuin-merchandising producten.

Kussen
Dat kussen is mijn grote liefde en dat zal het altijd blijven. Inmiddels he-le-maal uit elkaar gevallen, maar ik kan geen platter kussen vinden dan deze. Als buikslaper zijn platte kussens DA BOMB. En necessary, want anders stik ik in mijn kussen. Dus dit is zeker een blijvertje.

Kruiskettinkje
Ik geloof nog steeds, maar ik ben geen fanatiek kruiskettingdrager meer. Deze viel gelukkig ook niet zo op.

Mijn kamer voor zomer 2006 (Kopie)

Kijk even hoe pretty. Kan zo in een wooninspiratietijdschrift!

Mijn kamer voor zomer 2006 (1)

Ik was overal fan van geloof ik 🙂 (en van die ziekte heb ik nog steeds last, ieder jaar weer opnieuw)

.

.

.

.

.

.

.

Mijn kamer in zomer 2006 - 2007 (Kopie)

Gelukkig werd mijn kamer na die zomer van 2006 een stuk gezelliger……..

Liefs,
Stephanie

7 gedachtes over “Throwback Thursday #1

  1. Leuk om een kijkje in je vroegere slaapkamer te zien! Ik heb daar niet eens foto’s van, althans, kan me niet herinneren dat ik ze ergens verstopt in een album heb zitten…

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

