OOTD | New Look’s Flower Power

New_Look_OOTD_Flower_Power_blog_1 (Kopie)

Afgelopen maandag was ik samen met mijn moeder in modestad Antwerpen en won ik een make-over met daarbij €500 shoptegoed. Natuurlijk koos ik meteen voor de New Look en daar ben ik dan ook helemaal losgegaan met mijn moeder onder leiding van onze personal shopper. Eén van de gekozen outfits deel ik nu met jullie! ❤

Alle kleding komt van de New Look en de schoenen van Zalando!

IMG_7469-001 (Kopie)

IMG_7482-001 (Kopie)

IMG_7494-001 (Kopie)

IMG_7456-001 (Kopie)

IMG_7503-001 (Kopie)

IMG_7502-001 (Kopie)

Prijzen
New Look: Blue Tropical Print Drape Blaze €34,99
New Look: Blue Keyhole Back Swing Vest € 9,99
New Look: Faded Blue Ripped Skinny Jeans € 29,99
Zalando: Converse All Stars Low Bordeaux Red € 59,95

Ben zó blij met mijn nieuwe kleding! Vooral het vestje vind ik geweldig! :3

Wat vinden jullie van mijn nieuwe outfit? 

Liefs,
Stephanie

22 gedachtes over “OOTD | New Look’s Flower Power

  1. Ziet er super uit! Lijkt me heel interessant om eens te shoppen met een personal shopper. Gaf hij/zij dan ook tips over wat je leuk staat enzo?
    Een leuke, vrolijke outfit is het geworden!

    1. Dankjewel Sabine! Ja ze gaf veel tips gelukkig (ben niet zo’n fashionista, ha ha) en zij koos zeg maar de kleding uit! Dan kon ik zelf kiezen of ik het wel/niet wilde, maar ze probeerde je wel een beetje uit de comfort zone te trekken: heel leuk dus 😀

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

