Stepharry | 6 jaar samen!

IMG-001 (Kopie)

HOERA! Vandaag zijn Harry en ik alweer zes (ja, jeetje) jaar samen! We hebben veel doorstaan en overleefd samen, dus ik geloof dat we de tien, twintig en misschien dertig jaar samen ook nog wel gaan redden, ha ha. Ik heb even wat fun facts opgezocht en wilde er even een artikel met een aantal foto’s aan wijden!

In voorgaande artikelen van #Stepharry zie je hoe het ons vergaan is in 2007 & 2008, 2009, 2010, 2011 en 2012!

Even in het kort een aantal fun facts:

Eerste online ontmoeting: 14 februari 2007 – via Hyves
Eerste real life ontmoeting: 23 maart 2007 – feestje van een vriend
Eerste date: 8 mei 2008 – in Gorinchem chillen
Tweede date: 30 mei 2008 – in Gorinchem chillen
Derde date: 13 juni 2008 – bioscoop ‘The Happening’ in Gorinchem
Verkering: 14 juni 2008 – via Partyflock gevraagd, ja gezegd via een briefje op de EO-Jongerendag :’)
Schoonouders elkaar ontmoet: 31 oktober 2008 – bij Harry thuis
Eerste weekendje weg in NL: 12 juni 2010 – Waalwijk
Eerste reis naar het buitenland:
23 juni 2012 -Australië
Verloofd: 1 juli 2012 – Bij het Opera House in Sydney, Australië
Samenwonen: 2015!
Naar Bali: 2016?
Trouwen: ?
Kindjes krijgen: ?

2008:
14 september 2008 (Kopie)

2009:

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

2010:

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

2011:

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

2012:

2012 (Kopie)

2013:

2013 (Kopie)

2014:

ipp

…………………………………

Lieve Harry,

Dankjewel voor alle leuke jaren samen! Ik zou niet meer zonder je kunnen (en willen), je bent echt een deel geworden van mij en mijn leven! Ik hoop dat we samen nog vele mooie herinneringen en foto’s mogen maken samen, we Bali mogen gaan bezoeken en natuurlijk een mooi huisje mogen vinden volgend jaar! Bedankt voor al je liefde, je steun, je (slechte) grappen, je gekken momenten en alles wat je voor me doet en hebt gedaan!

Ik hou van jou! ❤

…………………………………

Liefs,
Stephanie

8 gedachtes over “Stepharry | 6 jaar samen!

  1. Ohh gefeliciteerd! ❤ Wat superleuk zeg! Ik wens jullie nog heel erg veel gelukkige jaren samen!

    En toevallig! Jacob en ik waren drie weken geleden 6 jaar samen! 😀 En nog toevalliger, ook tijdens onze 'eerste weken' zijn we naar The Happening geweest. Wat vond ik dat een vreselijk enge film zeg, haha!

  2. Wat leuk en lief! Super leuk dat je de datums bijhoud van jullie speciale gelegenheden! Ik weet nog wel de eerste ontmoeting en date met mijn vriend maar daarna ben ik het een beetje kwijt haha schaam. Ik had het ook beter moeten bijhouden, dat is altijd leuk!

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

