Vaderdag | Dankjewel papa!

ipp

Vandaag is het alweer Vaderdag! Papa, dit artikel is speciaal voor jou! 🙂

Ik ben al 23 jaar en 6,5 maand in je leven en de tijd gaat hard. Vaak denk ik terug aan vroeger en aan alle mooie momenten die we samen beleefd hebben en nog steeds beleven. Ik vergeet zo vaak stil te staan bij deze mooie momenten, waardoor je niet echt geniet van het moment. Maar vandaag sta ik in dit artikel even stil bij een aantal herinneringen die we samen hebben gemaakt!

Scannen0003- (Kopie)

En zo begon het allemaal in 1990 :).

Scannen0004 (Kopie)

Altijd in de weer met mij en Danny! Zwemmen, zandkastelen bouwen en noem maar op!

scan0014 (Kopie)

En overal maakte je foto’s & video’s van, dat heb ik van je geërfd denk ik, ha ha!

foto4i (Kopie)

Samen in attracties: superleuk!

2005, aug (Kopie)

2006 – Haha ik vond dit moment vreselijk (zo’n zanger die dan in een volle zaal naar je toekomt, omg *run*), maar we staan er stiekem wel héél leuk op samen! Dit is dan ook meteen mijn favo foto van ons samen, ha ha.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

En je bent knettergek, dat niet te vergeten. In winterkleding gaan zitten terwijl het buiten +30 graden is. Geniaal! 😛

De Besjes 04-11-06 077 (Kopie)

Ons mooie gezinnetje in 2006 :).

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Samen spelletjes spelen 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

En gourmetten kun je ook als de beste! 😛

2013-03-23 16.17.53 (Kopie)

23 maart 2013 lag je in het ziekenhuis en kreeg je eindelijk een nieuwe knie. Trots!

IMG_6973 (Kopie)

Even poseren met lieve mama :). Zoals je hier lacht: dat is typisch jij! Die grijns haha.

IMG_3043 (Kopie)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Bijna altijd vrolijk!

IMG_4871 (Kopie)

Met zijn drietje luchtballonnen spotten, gebeurde ook vaak in de zomer!

ipp

En nog een lieve foto samen <3!

Voor dit jaar wil ik je meegeven:

Blijf genieten van alle mooie momenten in het leven. Maak mooie herinneringen samen en geniet van ieder moment. We hebben een prachtig gezin en mogen dankbaar zijn dat we er allemaal nog zijn. Bedankt voor alles! Bedankt dat je meeging naar de BSB (in 1999 en in 2014), dat je me altijd overal gebracht hebt met de auto, je overal en altijd foto’s maakte van alles, je altijd met me speelde toen ik klein was en dat je altijd voor me klaarstaat. Papa, ik hou van je! ❤

Liefs,

Je dochter.

10 gedachtes over “Vaderdag | Dankjewel papa!

  1. Leuk dat je dat voor vaderdag hebt gedaan, al die foto,s er zitter er een paar tussen hoor, oh oh. lachen maar ontzettend leuk om terug te zien, groetjes je pa. xxxx

  2. Lieve dochter van ons..leuk dat je dit gemaakt hebt en je vader zo in het zonnetje zet! Wat een herinneringen…en ja het gaat zo hard! Lief van jou en wij houden ook heel veel van jou! ❤

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

