Challenge 100 Happy Days | Dag 57 – 76

PicMonkey Collage

Dit keer heb ik 21 happy foto’s voor jullie van 27 mei tot 16 juni! Ik heb onder andere het jubileum van zes jaar tussen Harry en mij gevierd en we zijn dan ook samen een weekendje weg geweest. Ook ben ik met mijn moeder naar Antwerpen geweest en ook dat was heel erg gezellig!

57_59_100happydays_stephanievandrunen

27 mei: Samen met mijn moeder naar Thermen Schiedam en daarna lekker eten bij YamYam.
28 mei: Thuis lekker genieten van mijn watermeloen.. charmant!
29 mei: Met Hemelvaart samen met m’n lief wokken, yay!

60_62_100happydays_stephanievandrunen

30 mei: Kuiken overleed plotseling aan een hartaanval in de kooi, het was zo’n lieverd! 😥
31 mei: Samen naar Pathé, we kozen voor de film “Edge of Tomorrow”
1 juni: Rotterdam CS is zooooo pretty, zeker met zo’n prachtige lucht erachter!

63_65_100happydays_stephanievandrunen

2 juni: Make-over in Antwerpen. Ik was verbaasd hoe mooi make-up en stijl haar mij stond!
3 juni: Mijn moeder geniet van een heerlijke taart in de Antwerpen Zoo.
4 juni: Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnomnom

66_68_100happydays_stephanievandrunen

5 juni: Pfoe wat een prachtig boek, traantjes! En helaas herkenbaar.
6 juni: Outfit foto’s maken van mijn nieuwe kleding van New Look! Zie hier.
7 juni: Ik ben zooooo gek op de cola & aardbei Calippo van Ola!

69_70_100happydays_stephanievandrunen

8 juni: Liefje had als verrassing een weekendje weg geregeld naar Waalwijk/Kaatsheuvel!
9 juni: Kiss voor de aller-allerliefste ❤ in de Drunense Duinen!
10 juni: En samen naar de Efteling, wat een heerlijk park is het toch! Blijft leuk 🙂

71_73_100happydays_stephanievandrunen

11 juni: Dit maak ik steeds vaker: wraps met stukjes vlees, sla en paprika. Heerlijk!
12 juni: En ik proefde limonade van een huisgenootje, gemaakt van poeder. Erg lekker.
13 juni: Net als de rest van Nederland voetbal kijken. En we wonnen grandioos. YEAH 5-1!!

74_76_100happydays_stephanievandrunen

14 juni: Alweer zes jaar samen met Harry! ❤ En ik schreef er een artikel over.
15 juni: Vaderdag! In dit artikel bedankte ik hem voor alles en haalde ik herinneringen op.
16 juni: Och, ik ben echt verslaafd aan fruit, al helemaal aan aardbeien (met ietsje te veel suiker).

Alweer 76 happy foto’s! Wat gaat de tijd dan toch ook hard. En gelukkig geniet ik nu iedere dag in ieder geval van één momentje, het helpt echt! Doen jullie ook mee aan deze challenge?

Liefs,
Stephanie

3 gedachtes over “Challenge 100 Happy Days | Dag 57 – 76

  1. Wat een leuk overzichtje weer! Ik moet eerlijk bekennen dat mijn happy days challenge op niks is uitgelopen, niet dat ik geen happy momenten had, maar ik had er gewoon geen erg van om er foto’s van te maken, niet bewust in elk geval.

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

