Stepharry | 6 jaar samen, Efteling en Drunense Duinen

Waalwijk_StephanievanDrunen (Kopie)

Op 14 juni waren Harry en ik alweer zes jaar samen. Gewoon zés jaar al, de tijd vliegt voorbij! In 2010 zijn we samen voor het eerst een weekendje weg geweest, namelijk naar Waalwijk. Harry had dit keer het weekendje geregeld en het was voor mij dus nog een totale verrassing! Heel leuk, al bleef ik maar vragen waar we nou toch naartoe gingen. Het bleek Waalwijk te zijn, ik was blij verrast! Kijk snel mee naar wat we allemaal gedaan hebben 8 t/m 10 juni :).

Zondag 9 juni 2014

We spraken die zondag af op Utrecht en daar aangekomen liep Harry me al tegemoet. We zochten het juiste spoor en ik bleef me maar afvragen waar we nou toch naartoe zouden gaan. De trein naar Den Bosch?! Hmm, zou het Den Bosch zijn dan? Maar nee, daar pakten we een bus en uiteindelijk eindigden we in Waalwijk!

ipp

ipp

ipp

Het hotel hadden we zo gevonden, namelijk het 4-sterren Hotel NH Waalwijk aan de Bevrijdingsweg! Na het inchecken konden we meteen onze kamer (nr. 045) in en wauw: de kamer was zo mooi! Dat was wel anders dan ons budget-hotel in 2010, hi hi.

Waalwijk_1 (Kopie)

Die avond had Harry een etentje geregeld bij Wok Planet, dat is echt ‘ons’ ding geworden, samen wokken. Het restaurant was gelukkig best goed te bereiken met het OV. We zagen nog een prachtige kerk in diezelfde straat. Het ontvangst bij het restaurant was erg hartelijk.

ipp

We kozen beide eerst voor een tomatensoep, die Harry meteen al enthousiast over zich heen gooide :P. Soep was erg lekker!

Waalwijk-2 (Kopie) ipp

Daarna lekker van alles bij de wok-man (hoe noem je zo iemand?) brengen. Ik koos deze avond vooral voor kip en saté, lekker!

ipp

En natuurlijk het toetje, datgene waar ik de hele avond naar uitkijk ha ha. Fruit, ijs en chocolade is voor mij dé perfecte combi <3.

PicMonkey Collage (Kopie)

In het hotel pakten we nog een alcohol-vrije cocktail 🙂 heerlijk!

Maandag 10 juni 2014

We besloten lekker naar de Drunense Duinen te fietsen, want Harry had speciaal twee fietsen gehuurd! Zo’n leuk idee van hem! Ben gek op fietsen! Het was gelukkig lekker weer, dus we vertrokken na een heerlijk ontbijt rond een uur of elf die richting op. Geen idee hoe we moesten fietsen, maar we fietsten in één keer goed!

IMG_7512 (Kopie)

Eerst hebben we de hele tijd rondgefietst en kwamen we dit mooie monument v.d. WO tegen.

IMG_7513 (Kopie)

IMG_7515 (Kopie)

Toen fietsten we naar dit supermooie uitkijkpunt, wauw!

IMG_7520 (Kopie)

IMG_7522 (Kopie)

Kusje voor de liefste! :3

IMG_7525 (Kopie)

Harry vind het leuk om van mij spontane foto’s te maken (ik poseer altijd automatisch ha ha), deze is wel spontaan genoeg vind ik.

IMG_7530 (Kopie)

En een lief vrouwtje vroeg of ze een foto van ons moest maken, zo lief. Dank u wel!

IMG_7534 (Kopie)

Even later besloten we naar Café de Roestelberg te gaan :).

IMG_7537 (Kopie)

We kozen allebei voor een verfrissend drankje 🙂 want het werd steeds warmer!

IMG_7539 (Kopie)

IMG_7548 (Kopie)

IMG_7552 (Kopie)

IMG_7554 (Kopie)

IMG_7563 (Kopie)

IMG_7564 (Kopie)

IMG_7568 (Kopie)

IMG_7574 (Kopie)

IMG_7577 (Kopie)

Veeeel foto’s in de duinen! We vonden eindelijk een boom waar ik niet doodsbang werd van alle bosmieren en andere insecten. Dus daar een hele tijd gezeten, totdat we pannenkoeken gingen eten bij De Roestelberg, want we hadden gereserveerd voor 6 uur.

IMG_7580 (Kopie)

Wat broodjes vooraf, altijd lekker!

IMG_7582 (Kopie)

Mijn heerlijke pannenkoek met spek en kaas! YUM! ❤

IMG_7583 (Kopie)

Harry koos voor naturel 🙂

IMG_7586 (Kopie)

En een lekker toetje na! We zijn daarna rustig nog rond gaan fietsen tot het harder begon te regenen. Door mij zijn we nog gigantisch fout gefietst ha ha en juist toen begon het te stortregenen, oeps. En volgens Harry kwam ik zó overtuigd over dat deze omweg ook naar het hotel zou leiden, dat hij mij volgde. Nou niet meer doen dus, ha ha. Want we gingen helemaal fout. Nou ja, gelukkig was het verder warm! Die avond nog gerelaxt samen :).

Dinsdag 11 juni 2014

Alweer de laatste dag! Weer een heerlijk ontbijt gehad (dit hotel is écht een aanrader!) en met de bus vertrokken naar de Efteling. Wat een sprookje is dat park toch ook, heerlijk sfeertje! Het was snikheet en ook heeeel druk!

IMG_7592 (Kopie)

Samen in de Pagode 🙂

IMG_7595 (Kopie)

Uitzicht!

IMG_7596 (Kopie)

Prachtig park ❤

IMG_7604 (Kopie)

Nog even snel een foto voordat we beneden zijn!

IMG_7605

En avondeten in het park! Echt heel duur wel, ik geloof wel 13,95 per menu. Maar goed, dit is lekkerder dan McDonalds! En gezelliger 🙂

IMG_7606 (Kopie)

Het schnitzel-menu 🙂

IMG_7607 (Kopie)

We hebben een heerlijk weekendje gehad samen en onze 6 jaar samen goed gevierd! Dankjewel lief voor het regelen, onwijs lief van je! ❤

Liefs,

Stephanie

7 gedachtes over “Stepharry | 6 jaar samen, Efteling en Drunense Duinen

  1. Ah leuk zeg, ik wou dat mijn vriend ook zulke toffe ideetjes had… zoiets zou hij echt never bedenken.
    Ik denk trouwens wel dat je de Pagode bedoelt ipv de vila volta 😉

    1. Hi Nathalie! Thanks voor je reactie! 😀 En ach, dat komt vast nog wel toch! Jouw vriend doet vast andere lieve dingen voor je :). Haha en je hebt gelijk, de Villa Volta is mijn favoriete attractie, dus zat daar mee in mijn hoofd hi hi.

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

