Bucketlist nr. 19 | Fotoshoot Alex&Ed Studio te Antwerpen

_DSC3825 (Kopie)-001

Bucketlist | Al die tijd leek het mij geweldig om eens mooi opgemaakt te worden en mijn haar te laten stylen. Vervolgens leek het me dan heel gaaf om mooie foto’s van mezelf te hebben, gemaakt door een professionele fotograaf. En dat is nu dus eindelijk gebeurd, namelijk in Antwerpen!

Ik won namelijk een gave prijs bij Lekker in het Leven! Nadat mijn moeder en ik hartelijk ontvangen werden in de Alex&Ed Studio, werd eerst ons haar gewassen, geknipt en met een blow dry in model gebracht. Daarna ging de visagist (Alex) aan de slag en hij maakte ons prachtig op met make-up van Max Factor. Tot slot mochten we gaan shoppen bij New Look en S. Oliver onder leiding van een personal shopper. Zij gaf ons goed advies over wat ons goed stond qua figuur en fotograaf Geoffrey Tolaro nam de mooiste foto’s van ons! Toen we weer terugkeerden in de studio, na 2,5 uur geshopt te hebben, werden er professionele foto’s gemaakt van ons door hem. De foto’s wil ik vandaag dolgraag met jullie delen!

Hair styling

_DSC3772 (Kopie)

_DSC3800 (Kopie)

 

_DSC3742 (Kopie)

 

Make-up

_DSC3825 (Kopie)

_DSC3828 (Kopie)

 

_DSC3746 (Kopie)

 

_DSC3754 (Kopie)

 

Personal shopping-spree

_DSC3910 (Kopie)

_DSC3928 (Kopie)

_DSC3970 (Kopie)

_DSC3909 (Kopie)

_DSC3973 (Kopie)

Fotoshoot

_DSC4198 (Kopie)

_DSC4208 (Kopie)

_DSC4230 (Kopie)

_DSC4215 (Kopie)

_DSC4244 (Kopie)

Goodiebag

_DSC4087 (Kopie)

Het was een ge-wel-di-ge ervaring en I want moreeee! Ik wil dolgraag nog eens een professionele fotoshoot met Harry! Dus als je tips hebt: let me know! 🙂

Bedankt aan alle lieve mensen die hieraan meegewerkt hebben! We hebben een geweldige dag gehad, once in a lifetime!

Liefs,
Stephanie

7 gedachtes over “Bucketlist nr. 19 | Fotoshoot Alex&Ed Studio te Antwerpen

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

