New In – Bijenkorf | Vans Era 59 – Dress Blues/Multi Stripes

Vans Era 59, Dress Blues/Multi Stripes

Vans since 1966‘. En pas in mijn kast juni sinds 2014! Ik draag namelijk al mijn hele leven All Stars en Vans zag ik echt als de ‘concurrent’ of zo. Nu heb ik onlangs  op de Facebookpagina van de Bijenkorf een Bijenkorf cadeaukaart gewonnen, yay! Dus toen ik met Harry in Utrecht was, kon ik het niet laten om even All Stars uit te gaan zoeken. Echter kon ik geen leuk paar vinden, maar kwam ik wel deze Vans tegen met 30% korting. 

De Vans Era 59 in donkerblauw kosten normaal gesproken €74,95 en daar ging nog eens 30% stippenkorting vanaf. Dat bracht het totaal op €52,46 waarna ik met een überblij hoofd de kaart van €50 overhandigde. En zo gebeurde het dat ik nieuwe Vans kocht voor maar €2,45 (wauw x3!).

Je kunt je wel voorstellen dat ik helemaal gelukkig was met deze geslaagde aankoop! Ik weet dan ook zeker dat ik ze vaak aan zal doen, gezien mijn favoriete paar Converse totaal versleten zijn (inclusief gat in de bodem).

Vans Era 59, Dress Blues/Multi Stripes

IMG_7634bew (Kopie)

IMG_7639bew (Kopie)

IMG_7629bew (Kopie)

IMG_7652bew (Kopie)

IMG_7656bew (Kopie)

IMG_7657bew (Kopie)

IMG_7647beww (Kopie)

Ja, ik ben om! ❤ Ze zitten heerlijk en ze staan erg leuk vind ik!

Liefs,
Stephanie

 

 

 

3 gedachtes over “New In – Bijenkorf | Vans Era 59 – Dress Blues/Multi Stripes

  1. Wat een onwijs stoere stappers zeg! En wat gaaf dat je een cadeaukaart gewonnen had! Ideaal dat je nu voor een habbekrats die schoenen hebt gekocht! Veel plezier ermee!

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

