Tag | First Time

stephanievandrunen

Deze leuke tag kwam ik wederom tegen op de blog van Tedje. In deze tag vertel ik jullie meer over mijn ‘eerste keren’, zoals mijn eerste bff, mijn eerste gadget en mijn eerste huisdier!

Eerste_keer_tag_Stephanievandrunen (Kopie)

Eerste beste vriend(in)
Dat moet eerst S. zijn geweest. Met haar trok ik onwijs veel op toen ik heel jong was en dat mag ik denk ik wel beschouwen als mijn eerste ‘beste vriendinnetje’. Toen ik ouder werd had ik lange tijd meerdere goede vriendinnen, maar Ani was lange tijd mijn beste vriendin in die periode. Helaas verhuisde ze en verloren we elkaar uit het oog. Sinds 2004 zijn Annick en ik goede vriendinnen.

Eerste gadget
Een hele oude pop die kon lopen en praten/zingen, had ik van mijn ene oma gehad. Daarna een furby (een felgroene, zo vet!) en een Tamagotchi. Een Super Nintendo. En last but not least een Nintendo Advance met het spel Wario! En daarna mijn tweede mobiele telefoon, een Siemens.

Eerste_keer_tag_Stephanievandrunen_6 (Kopie)

Eerste cd die ik ooit kocht
Jeetje, lastig! Dat moet van Wow of B*E*D* zijn geweest.. of misschien van Linda, Roos en Jessica. Maar of ik die zelf betaald heb? De eerste cd die ik zelf heb betaald zal iets geweest zijn van Michael Jackson of 3T o.i.d.

Eerste make-up product
Mijn eerste make-up? Dat zal op mijn twaalfde ongeveer zijn geweest, net tijdens of na groep 8 dus. Toen kwam make-up steeds meer ‘in’ voor mijn idee. Ik weet nog dat ik een groot palette had met van die clown-kleuren die ik dan op mijn ogen smeerde. En mijn tweede make-up product moet mascara of oogpotlood zijn geweest!

Eerste_keer_tag_Stephanievandrunen_7 (Kopie)

Eerste ‘celebrity crush’
Daar vraag je met wat, ha ha. Ik had enorm veel crushes vroeger, zeker wel een compleet voetbalelftal. Onder andere Ricardo van B*E*D*, TJ van 3T, Ian Somerhalder van Lost/Vampire Diaries, Pride van de serie The Tribe, Jamie van Di-rect, Nigel de Jong enzovoort. Mijn crushes waren altijd zeer tijdelijk ja, ha ha.

Eerste_keer_tag_Stephanievandrunen_3 (Kopie)

Eerste huisdier
Dat moet sowieso een hamster zijn geweest, maar welke? No idea! We hadden Pluisje, Jip & Janneke, Witje & Wollie, Winnie & Wonnie, Winie, Zwartje, Wopje, Micky & Nicky, Chippie, Acro, Kraaltje enzovoort!

Eerste blogpost
Ik heb nog niet zoveel berichten geplaatst, dus dat is een easy one! Het was dit artikel op 30 maart 2013. Ik had me namelijk toen opgegeven voor het Afvallen&Afblijven programma van Achmea en heb het gelukkig ook tot het einde volgehouden :).

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Eerste grote aankoop
Een écht grote aankoop? Pfoe! Ik denk mijn eerste paar All Stars of waarschijnlijk een cd of iets.

Jeetje, wat een lastige tag! Heb nog nooit zoveel moeten nadenken over een antwoord ha ha!

Wat was jouw eerste blogpost? Post de link hieronder! 😀

Liefs,
Stephanie

Een gedachte over “Tag | First Time

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

