Tag | Mijn alfabet: A

Naamloos

Op de blog van Jennn kwam ik deze leuke ‘tag’ tegen! Iedere keer plaats ik een nieuw artikel met daarin een nieuwe letter van het alfabet met dingen die mij als persoon omschrijven en dingen die ik leuk vind. Vandaag is het tijd voor de eerste letter van het alfabet, de A! 

Aardbeien

Als ik één soort fruit mag kiezen waar ik het meest van hou, dan zijn het toch wel aardbeien! En daarop volgt passiefruit, banaan, appels, ananas, nectarine, watermeloen enzovoort. Ja, volgens mij lust ik elk soort fruit wel, maar aardbeien zijn toch echt het lekkerst!

Ambititeus

Ook ben ik ambitieus en kijk ik graag naar de toekomst. Ik wil altijd heel veel. Het liefst een leuke baan met genoeg uitdaging. Ook het liefst een baan omtrent dieren, zoals werken bij een stichting, een dierenartsenpraktijk, een asiel of een ander soort organisatie. Ik wil ook weer graag terug naar Roemenië en opnieuw deelnemen aan een sterilisatieproject met zwerfhonden. Of nog eens met World Servants mee en bijvoorbeeld weer huizen bouwen voor de plaatselijke bevolking. Genoeg dromen, nu nog doen! En centjes sparen..

Anders (“apart”)

Ik denk soms dat ik niet helemaal aan de ‘standaard’ voldoe, als dat bestaat? Ik ben bijvoorbeeld gek op het invullen van prijsvragen, dagelijks vul ik er zo’n vijftig tot honderd in. En het winnen ervan geeft me zo’n euforisch gevoel, het is echt een hobby (verslaving?) geworden van mij. Ik krijg dan ook vaak een lachend iemand tegenover me als ik dit vertel. Daarnaast hou ik heel erg van dieren. Niet dat dat zo gek is misschien, maar ook mijn drie studies draaiden om dieren. Dieren maken mij als persoon compleet vind ik, het hoort bij mij. Een leven zonder dieren is geen fijn leven voor mij. Ook kijk ik het liefst non-stop series, zoals Game of Thrones, Dexter, Breaking Bad, The Walking Dead. Alle acteurs en de rollen ken ik, ken alle namen van de personen uit de series, ken de themesongs en ook daar luister ik regelmatig naar.  Ook dat is iets wat ik de mensen om mij heen bijna niet zie doen, terwijl ik echt addicted en obsessed ben. En oh ja, ik ben al van kleins af aan een giga Michael Jackson fan. Maar goed, anders zijn is niet altijd verkeerd toch? 🙂

Avond

In de ochtend ben ik nooit zo productief en moet altijd even opstarten. In de avond daarentegen: dan word ik wakker, actief en productief! Ik ben gek op de avond en de nacht, dan heb ik tijd voor mijn favorieten dingen: mijn computer/het internet, RTL Late Night en het lezen van blogs. Mijn eigen artikelen schrijf ik ook vrijwel alleen ’s avonds.

Avontuurlijk

Het liefst zou ik morgen nog gaan parachutespringen, raften, naar een vreemd land vliegen of een nieuwe sport gaan beoefenen. Het is dat ik het geld er niet voor heb, maar het liefst ga ik zoveel mogelijke nieuwe uitdagingen aan. Zo ben ik dus twee keer als vrijwilliger geweest naar Roemenië om honden te castreren en een keer om het zwerfhondenproject te leiden, en daarnaast ben ik naar de Dominicaanse Republiek geweest om vier huizen te bouwen voor de plaatselijke bevolking. Het was in één woord ge-wel-dig en ik zou dit alles het liefst nog eens overdoen!

Liefs,
Stephanie

5 gedachtes over “Tag | Mijn alfabet: A

    1. Leuke tag, tof om je zo beter te leren kennen! Wat deed je onwijs goed vrijwilligerswerk, mooie projecten! Ik heb nu een winactie voor je op m’n site staan 😉

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

