Challenge 100 Happy Days | Dag 77 – 100

IMG_7775bew (Kopie)

De laatste tijd heb ik gelukkig aardig wat ‘happy days’ meegemaakt en heb ik ook iedere dag een foto kunnen maken van iets wat me blij maakte. Je kon mijn happy moments ook volgen via Instagram. Op IG heb ik er een beetje een zooitje van gemaakt, omdat ik steeds foto’s vergat te plaatsen. Maar het is goedgekomen; check it outttt!

1 (Kopie)

17 juni: Ging ik naar huis en at ik daar heerlijke pasta boursin met kip. Aanrader! 
18 juni: 
Nederland voetbalde tegen Australië en won!
19 juni: Ik was aanwezig bij een interessante lezing van o.a. de NVWA.

2 (Kopie)

20 juni: Ik probeer steeds wat gezonder te gaan eten, o.a. meer groenten.
21 juni: Orange is The New Black is echt een aanrader, toffe en vermakelijke serie (Netflix)!
22 juni: En ik ging samen met Harry naar Godzilla, in de kleinste bioscoopzaal evahhh

3 (Kopie)

23 juni: En ik kreeg de foto’s van de make-over in Antwerpen, ik vond m’n haar en make-up zo mooi!
24 juni: Ik maak veel lekkere & gezonde smoothies 🙂 dit keer zonder spinazie.
25 juni: Ter ere van mijn idool, rip MJ. Ook ging ik die avond met Jenine naar One Direction!

4 (Kopie)

26 juni: 1D (in de ArenA) met Jenine: ze waren zoooooo leuk en zongen zoooooo goed! ❤
27 juni: Weer een healthy smoothie 🙂 met een Australische palmboom op m’n achtergrond.
28 juni: En met Harry Amersfoort in: lekker pannenkoeken eten. Yummie.

5 (Kopie)

29 juni: Met Harry samen het WK kijken bij mij thuis: leeeeuk! En jaa, ze wonnen tegen Mexico!
30 juni: Met mijn favo koptelefoon van Game of Thrones 🙂 @ work.
1 juli: En een nieuwe ratje erbij uit de opvang. Helaas weer terug, want onze groep was te dominant.

6

2 juli: Bij #Onesiewoensdag een leuke (mijn eerste!) onesie gewonnen bij Boohoo! Heel blij mee!
3 juli: En ik heb weer eens een halve liter bloed gedoneerd bij Sanquin, alweer te lang geleden!
4 juli: Lekker snacken, bijkletsen en borrelen met leuke klasgenootjes en leraren.

7 (Kopie)

5 juli: WK kijken op het Museumplein in Rotterdam, was heel erg gezellig en wederom won NL!!
6 juli: Harry’s ingestorte bed. Als we gaan samenwonen komt er écht een tweepersoonsbed, ha ha.
7 juli: En ik drink steeds meer water. Mijn goal is 1500ml per dag. Lukt aardig!

8 (Kopie)

8 juli: Gezellig een middagje met Nadia bijkletsen & even snel een heerlijke smoothie gehaald bij V&D
9 juli: En ja ja, na 1,5 jaar schoonmaak is ’t bijna mijn laatste dag. Nu op zoek naar ander soort werk!
10 juli: Mooie afsluiter: Annick kwam terug uit Spanje voor 2 dagen!

De challenge is me goed bevallen, maar nu weer op zoek naar een nieuwe uitdaging (naast het sporten, gezond eten en meer water drinken, ha ha).

Weet jij nog een leuke challenge?

Liefs,
Stephanie

5 gedachtes over “Challenge 100 Happy Days | Dag 77 – 100

  1. Leuk overzicht weer! Mooie dingen!
    Heel tof ook dat je bloed doneert! Ik heb het ook een paar jaar gedaan, maar ik mocht niet meer van de huisarts, omdat ik telkens weer bloedarmoede kreeg. 😦

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

