Dagje uit | Dierentuin Burgers’ Zoo Arnhem

IMG_8044

Annelise ken ik al zo’n tien jaar. De ene keer zien we elkaar een maand niet en dan weer een aantal keren achter elkaar. Maar dat maakt bij ons niet uit, want één ding staat vast: we hebben het altijd erg gezellig samen! Zo besloten we onlangs een dagje naar Burgers’ Zoo in Arnhem te gaan en erna nog even lekker te gaan eten bij de Mac Donalds. We hebben weer lekker bijgekletst, toffe diersoorten gezien en veel gelachen!

PicMonkey Collage

Vlak na de ingang vind je de pinguïns 🙂 echt leuke beestjes!

IMG_8020 (Kopie)

Ook Annelise vond ze erg leuk!

IMG_8031 (Kopie)

Even poseren 🙂

IMG_8037 (Kopie)

Even kijken bij de Halsbandpekari’s, zij leven voornamelijk in groepen.

IMG_8039 (Kopie)

Kijk hoe cute!

IMG_8043 (Kopie)

Even een fotoshoot houden halverwege.

IMG_8044 (Kopie)

Smileeeee!

IMG_8048 (Kopie)

En dit waren Dikhoornschapen. Daar waar ik heel hard ging roepen: “Ohhhh ik ben ook een steenbok!!” ..

IMG_8060 (Kopie)

Overal foto’s van maken ofcourse!

IMG_8061 (Kopie)

Bijvoorbeeld van dit mooie blad :).

IMG_8071 (Kopie)

En mijn camera heeft ook een grappige stand, die ik na twee jaar pas ontdekt heb! Hij wisselde de kleur groen om voor blauw, grappig hè!

IMG_8074 (Kopie)

Wat een rare planten in deze desert!

10604507_10152596689805480_4808711696177341878_o (Kopie)

Dit vind ik echt een leuke foto van ons samen!

IMG_8078 (Kopie)

Die vond ik wel een beetje op mezelf lijken :Pop een zondagochtend enzo!

IMG_8082 (Kopie)

En nog even samen op de foto :)! Was een gezellige dag meis!

Burgers’ Zoo vind ik trouwens echt één van de mooiere dierentuinen in Nederland. Ik heb er vorig jaar met mijn moeder een rondleiding gekregen en deze dierentuin doet enorm veel aan het behouden en creëren van de natuurlijke habitat. Daarnaast staat het dierenwelzijn voorop. Ook hebben ze belangrijke fokprogramma’s. Zeker een aanrader dus!

Welke dierentuin vind jij het leukst? 🙂

Liefs,
Stephanie

2 gedachtes over “Dagje uit | Dierentuin Burgers’ Zoo Arnhem

  1. Ziet er uit als een leuke dag! Het is altijd zo fijn om vriendinnen te hebben waarmee het altijd leuk is, ook al zie je elkaar heel lang niet. Ik heb niet echt een voorkeur qua dierentuin denk ik! 😀

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

