Fotodagboek #16 | Juli & Augustus

Restaurant, vrienden, Utrecht

Het is alweer lang geleden dat ik een fotodagboek plaatste op mijn blog. Daarom heb ik voor jullie weer een overzicht van dingen die ik de laatste tijd heb gedaan, gezien, gegeten en gedacht! 

De afgelopen tijd en de komende tijd is voor mij erg moeilijk en het gaat allemaal niet 1-2-3 veranderen. Maar ik werk er hard aan de situatie voor mijzelf en mijn omgeving te verbeteren en ik hoop dat het me gaat lukken! Dan kan ik me ook weer beter gaan focussen op mijn scriptie en alle andere verplichtingen. In deze tijd is het voor mij belangrijk veel leuke dingen te blijven doen, dus dat is precies wat ik in deze zomervakantie heb gedaan!

Zeumeren, Red Bull, Pizza* Toen het nog lekker weer was ben ik samen met Nadia naar het strand geweest: gezellig!
* Af en toe wil ik mezelf verwennen met junkfood :). En ben gek op Red Bull!

Nivea, OV Fiets* Lekker in het zonnetje genieten van het heerlijke zomerweer!
* Ik had OV-fietsen gehuurd om samen met Harry naar het strand te kunnen fietsen.

Scentchips, Relatie* Even wat verliefde selfies maken in het bos
* De scentchips & het houdertje heb ik gekregen van mijn mams, heerlijke geuren 🙂

Luchtballonnen, MH17* Samen met Danny uren fietsen en even langs Buiten de Waterpoort in Gorinchem.
* Non-stop huilen om alle slachtoffers van MH17, blegh 😦

League of Legends, ratten,* League of Legends herontdekt: tof spel! Ben het spel inmiddels alweer zat, ha ha.
* En ik was bij mijn ouders thuis en onze lieve ratjes konden lekker in het zonnetje zitten buiten!

Ratten, Rotterdam, Restaurant, Iskender* Flappie is zoooo cute!
* Lekker uit eten met mijn ouders en Harry in een restaurant in Rotterdam.

Sims, Solero Exotic, Philosophy* Solero en Sims: perfecte combi!
* Een heerlijk pakket ontvangen van Philosophy, ben nu al gek op de producten!

Amsterdam, Jacksons, Jackson 5* En ik ging naar een memorial van Michael Jackson in Amsterdam
* JAAAA Jermaine Jackson van dichtbij gezien en en en en en *fangirling*

Jermaine Jackson, Autograph, Handtekening, skeeleren, rotterdam* EN een handtekening van Jermaine Jackson: zo tof!! Ben al jaren fan van MJ, 3T en The Jacksons 🙂
* Een weekje bij Harry: gezellig samen naar buiten! Hij joggen en ik skeeleren.

Zakje Noodles Unox Soep, Prison Break, Wentworth Miller, Netflix* Helemaal verslaafd aan deze noodles van Unox. Veel te zout, maar kei lekker!
* En ohhh Prison Break verslaafde hier, gekeken via Netflix. Ben altijd altijd helemaal addicted to series.

Lunchen omelet Rotterdam Zuidplein, Michael Jackson, Invincible, red colour* Lekker met Harry wat eten op Rotterdam Zuidplein.
* OMG!! Eindelijk heb ik deze 5e limited kleur van het Invincible-album van MJ ook!! YES!

Postcrossing, Leiden, Burgers Zoo, Dierentuin* Annelise en haar vriend waren in Leiden een weekje weg & ik ontving deze leuke kaart.
* Vervolgens ging ik samen met haar naar Burgers’ Zoo :).

Depression blog* Deze quote zette mij aan het denken. Ik had wellicht meer verwacht van sommige mensen in deze moeilijke tijd..
* En dit heb ik de laatste maanden constant gevoeld. Inmiddels gaat het steeds beter!

Tony's Chocolonely, Mascha van Beautygloss kletsmasker* Deze Tony’s reep is kei lekker. Zeezout en caramel, wat een heerlijke combi!
* Lekker filmpjes kijken van een aantal bloggers, o.a. die van Mascha.

Nijkerk en Barneveld* Ik had in Nijkerk een afspraak en vond dit een mooi straatje.
* Wat een lucht kwam eraan toen ik thuis was. Onweer, regen, hagel: pfoe!

Mie van Honig, Jumbo slagroom en yoghurtijs van Albert Heijn* Ik maakte mie van Honig en het was gruwelijk lekker.
* Dit yoghurtijs van AH vond ik goed te doen, niet super, maar wel lekker.

Boerderij, Nieuw Lekkerland, Bubble Witch Saga, Facebook* En ik ging langs op de boerderij bij Stephanie, een ex-huisgenootje. Het was erg gezellig!
* Bubble Witch Saga is mijn verslaving op Facebook.

Regen, Lenzen, Astigmatism Brilservice* Het uitzicht van de afgelopen weken, blegh :(.
* Nieuwe en schone lenzen in mogen doen na twee weken is altijd heel fijn.

Restaurant, Italiaan, Utrecht, Friends* Gezellig met vrienden gemeet die ik al tijden niet gezien had. We gingen bij de Italiaan uit eten, lekker!
* Ik kreeg een cadeautje van Annelise en mocht dit in de trein pas openmaken. Wat LIEF!!!!

Strandfestival Zand in Almere, Guus Meeuwis, Van Velzen, Racoon* Met m’n lief ging ik afgelopen weekend naar Strandfestival Zand in Almere.
* Vooral Guus Meeuwis was top!! We vermaakten ons prima! 🙂 Helemaal losgegaan, hihi.

Dessert Skittles, Jamin Utrecht, Amerikaans snoep en luchtballon Barneveld* Ik kocht bij de Jamin in Utrecht deze Skittles! Ik vond ze vrij zoet, maar wel voor herhaling vatbaar.
* En dit zag ik uit mijn raam afgelopen dinsdag: een luchtballon. Die zie ik veel in Barneveld :).

Liefs,
Stephanie

4 gedachtes over “Fotodagboek #16 | Juli & Augustus

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

