New In – Primark | Breaking Bad, nette blouse & happy sweater

New_In_Shoplog_Primark_Rotterdam

Afgelopen maandag ben ik met Lieke naar de Primark in Rotterdam Alexander geweest. Het was er drukker dan we verwacht hadden, dus uiteindelijk hebben we er toch nog zo’n twee uur rondgelopen. Ik heb drie aankopen gedaan waar ik erg blij mee ben. Check it out!

Zwarte blouse €13,00 – Atmosphere, Primark

Allereerst kocht ik deze mooie, zwarte blouse. Ik had er nog geen en heb eigenlijk nooit een blouse aan.. maar ik besloot hem toch te passen. En ik was op slag verliefd! Hij zit erg fijn, niet te los en niet te strak. Deze zal ik voornamelijk dragen op een simpele spijkerbroek.

zwarte_blouse_primark

zwarte_blouse_primark

Aan de achterkant zit zoals je kunt zien een leuk motiefje met soort kant. Ik vind deze blouse heel pretty!

* 100% polyester
* Maat 36


Breaking Bad t-shirt man €13,00 – Levelupwear, Primark

Toen kwam Lieke op de mannenafdeling opeens dit leuke t-shirt tegen van o.a. Breaking Bad, Star Wars en andere films en series. Awesome! Ik besloot het t-shirt van Breaking Bad gewoon te passen en ik ben blij dat ik hem heb gekocht! Ik vind het echt een toffe serie en ben sowieso een serie-freak, volg er een stuk of 10 ha ha.

breaking_bad_shirt_primarkbreaking_bad_shirt_primark

Ohh ik vind hem zó onwijs leuk! Hij is wel wat te groot en de pasvorm is niet geweldig, maar ik vind het echt een toffe print. Ik ga misschien ook de hals wat wijder maken, maar ik ga even kijken of ik dat door iemand anders kan laten doen voordat ik het verpest.

* 100% katoen
* Maat 38


There Are So Many Beautiful Reasons To Be Happy €8,00 – Primark

Deze trui zag ik op het laatst hangen en besloot hem toch even te passen. Hij zat niet per se als gegoten en ik was ook niet op slag verliefd, maar uiteindelijk heb ik hem toch in mijn mandje gestopt. Hij is namelijk lekker warm, heeft korte mouwen (dat draag ik vrijwel altijd) en een leuke tekst die me eraan kan herinneren altijd te blijven lachen.

wit_beautiful_reasons_tshirt_Primark wit_beautiful_reasons_tshirt_Primark

Ik heb het t-shirt inderdaad niet gestreken, ha ha. Maar nogmaals, ik vind de tekst echt tof!

* 100 % katoen
* Maat 38

Wat vind je van mijn aankopen? En kom jij vaak bij de Primark? 🙂

Liefs,
Stephanie

10 gedachtes over “New In – Primark | Breaking Bad, nette blouse & happy sweater

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

