Tag | Let’s get personal

ipp

Iedere woensdag probeer ik een leuke tag te zoeken en in te vullen! Vandaag heb ik voor jullie deze persoonlijke tag, gevonden op de blog van Teddlicious.

Wat hoor je op het moment van schrijven?
SBS6 staat aan op de achtergrond. Ik was “Achter gesloten deuren” aan het kijken een paar uur geleden en heb sindsdien niet meer aan mijn afstandsbediening gezeten. Op dit moment zie ik dat Shownieuws bezig is.

Heb je ergens trek in op dit moment?
Ja in zoveel, ha ha. Ik heb altijd wel lekkere trek, helaas. Ik heb zin in een heerlijke bloemkoolschotel met gehakt, een zakje noodles van Unox, een blikje Red Bull, verse smoothies, wraps van Knorr, aardbeienveters van Look-O-Look, mie van Honig en in nog veel meer lekker eten.

letsgetpersonal_stephanievandrunen_1
De kindjes in de DR waren wel erg leuk :3

Zou je liever tien kinderen hebben of geen kinderen?
Op dit moment wil ik nog geen kinderen, in de toekomst willen Harry en ik dat wel. Maar 10 kinderen? Nee sorry, dat kan ik echt niet aan. Dus dan ga ik maar voor geen kinderen als ik écht moet kiezen.

Denk je dat je teveel aandacht aan je uiterlijk besteedt?
Nee, ik vind van niet vergeleken met andere meiden. Mijn vriend vind dat ik wel vaak voor de spiegel sta of zeur over mijn uiterlijk, maar eigenlijk gebruik ik maar vrij weinig make-up en kam ik mijn haar alleen een beetje door ’s ochtends. Ik zou me wel graag goed op willen kunnen maken, maar het is er nog niet van gekomen om echt te gaan oefenen of iets!

Wat doe jij altijd als je nerveus bent?
Probeer rustig in en uit te ademen door mijn buik. Ik merkte op een gegeven moment dat ik tijdens de presentaties op school niet goed ademde. Dat ben ik sindsdien gaan oefenen en dat werkte! Ik begon steeds rustiger te praten en kon weer ademhalen, ha ha.

letsgetpersonal_tag_stephanievandrunen
Friends :3

Heb je op dit moment een reden om te lachen?
Ik moet eerlijk zeggen dat er op dit moment weinig is waar ik echt vrolijk van word, helaas. Het is een beetje een lastige tijd voor mij en heb een beetje een crisis.. om het zo maar te zeggen. Maar ik geloof oprecht dat ik hier nog véél sterker uit kom en ik straks lachend terug kan kijken op deze periode! Dat is mijn doel! Natuurlijk heb ik wel leuke momenten met Harry, mijn vriendinnen en familie, maar het is lastig om nu positief te blijven.

Zou je gelukkiger zijn als het leven een “rewind”-knop zou hebben?
Mwah, dat weet ik niet. Het afgelopen jaar zou ik wel terug willen spoelen om een stuk gelukkiger te zijn. Maar anderzijds ga ik van deze periode heel veel leren voor de toekomst en kom ik hier alleen maar sterker uit. Dus nee!

Denk je meer aan het verleden, het heden of aan de toekomst?
Dat wisselt de laatste tijd enorm. Het ene moment blijf ik veel te veel hangen in het verleden, het andere moment ben ik helemaal bezig met het plannen van onze toekomst. Op dit moment leer ik om vooral te kijken naar het heden en met het moment bezig te zijn, in plaats van teveel met het verleden en de toekomst :).

letsgetpersonal_tag1
Ik denk nog vaak terug aan onze verloving op 1 juli 2012 bij het Opera House & The Harbour Bridge ❤

Wat heb je voor het laatst gedronken?
Vers sap van de Albert Heijn, met mango en ananas en zo. Erg lekker.

Zien mensen jou als optimist of pessimist?
Ik ben een beetje een mengsel, maar over het algemeen was ik altijd een optimist. Op het moment dus wat minder, maar van mezelf ben ik vrij positief ingesteld en snel enthousiast over van alles en nog wat. Ik hoop dat ik dat weer terug kan krijgen! 🙂

letsgetpersonal_tag2
Overheerlijke Mexicaanse wraps van Knorr!

Wat zijn jouw guilty pleasures qua eten?
Ik hou echt enorm van snoep en ijs. En daarnaast ben ik gek op zoute popcorn, calzone pizza, Red Bull etc. Wat niet eigenlijk, ha ha?!

Wat doe je morgen?
Morgenvroeg heb ik een afspraak en daarna wil ik even gaan sporten. ’s Middags ga ik aan mijn blog werken, weer op zoek naar vacatures (doe ik elke dag), wat mailtjes sturen, de was doen, boodschappen doen en waarschijnlijk nog even televisie kijken en internetten. Een simpele dag dus.

Neem de tag gerust over! 🙂

Liefs,
Stephanie

5 gedachtes over “Tag | Let’s get personal

  1. Dat over die lekkere trek herken ik wel, haha! Gewoon af en toe aan toe geven 😉 Balen dat je niet zo goed in je vel zit… Heb ik ook een poosje gehad en is niet prettig. Ik hoop dat je je snel wat beter voelt! Blijf veel leuke dingen doen!

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

