Tag | Sunshine Blogger Award

sunshine_award_stephanievandrunen

Onlangs werd ik voor deze tag genomineerd door Ester van Estrellaweb. Bedankt! Deze tag vraagt mij zeven uiteenlopende feiten over mijzelf te vertellen aan jullie en vervolgens andere bloggers te taggen! Dus bij deze vertel ik jullie wat meer over mijn bijzondere hobby’s en mijn liefde voor dieren.

Dus bij deze deel ik zeven feitjes over mijzelf waardoor jullie mij nog iets beter kunnen leren kennen!

1. Ik heb vrij bijzondere hobby’s

postcrossing_elongated_coins_stephanievandrunen
Verzamelen van elongated coins & kaarten sturen en ontvangen via Postcrossing

Wanneer ik vertel wat mijn hobby’s zijn, bijvoorbeeld tegen vrienden of tijdens een sollicitatiegesprek, dan krijg ik altijd wel een leuke opmerking over de bijzonderheid ervan. Zo ben ik gek op kaartjes sturen, bijvoorbeeld via Postcrossing. Als je ook van kaarten versturen en ontvangen houd dan moet je op deze site zeker even een kijkje nemen. Ik heb op dit moment 67 kaarten verzonden en er 68 ontvangen! Heel erg leuk dus :). Daarnaast spaar ik elongated coins en grote verzamelmunten uit zowel Nederland als uit het buitenland. En last but not least ben ik gek op het invullen van prijsvragen. Jaarlijks vul ik er denk ik wel zo’n 10.000 in.

2. Ik hou helemaal niet van ‘echt’ uitgaan

sunshine_blogger_award_1
16 februari 2008 in het Jongerencentrum

Ik vind het altijd erg gezellig om met Harry of vriendinnen een avondje weg te gaan, bijvoorbeeld naar een café of om gewoon gezellig bij vrienden thuis te zitten. Ook een festival vind ik zo nu en dan erg leuk en dan doe ik ook wel een dansje. Daarnaast vind ik concerten echt geweldig! Maar ik ben nooit het standaard uitgaanstype geweest. Ik heb na mijn 15e geen discotheek meer van binnen gezien en ik verwacht dat ook niet meer te gaan doen, ha ha. Vroeger ging ik altijd naar een christelijk jongerencentrum en daar heb ik veel leuke mensen ontmoet en een fijne jeugd gehad. Daar heb ik ook Harry ontmoet zoals je kunt zien :).

3. Ik ben helemaal gek op (gezelschaps)dieren

sunshine_blogger_award_rat_pets_1
Ratje Dazzle die we hadden in 2008.

Dit weten jullie misschien inmiddels wel, maar ik ben mijn hele leven al gek op gezelschapsdieren. We hebben dan ook echt veel huisdieren gehad! Zo hadden vroeger konijnen en cavia’s, meer dan 31 hamsters, een hond, vogels en uiteindelijk eindigden we met ratten. Op dit moment hebben we nog drie ratjes en ik vind deze diertjes echt geweldig. Ze hebben zo’n leuk karakter, zijn schoon, erg lief en daarnaast zeer intelligent. Hier vind je een artikel over onze rattenmannen.

4. Ik ben vanaf 1999 een groot Michael Jackson fan

Michael Jackson look a like
Michael Jackson, mijn idool :3

Sinds mijn 9e ongeveer ben ik enorm fan van Michael Jackson. Mijn moeder gaf mij een cassetteband met zijn muziek en toen ben ik zijn muziek non-stop gaan beluisteren. Ik kan me nog goed herinneren dat ik de lyrics van het nummer “Beat It” op papier had opgeschreven, terwijl ik niet goed Engels kon. Ik wilde het nummer graag meezingen en we hadden nog geen internet, dus daarom deed ik het op deze manier. De helft van mijn lyrics klopte niet, ha ha! Daarna ben ik ook fan geworden van 3T, zijn neefjes en van The Jacksons, zijn broers. Inmiddels heb ik zijn broers Jermaine, Jackie, Tito en Marlon zien optreden en heb ik een handtekening van Jermaine (yay!). En 27 september ga ik 3T voor het eerst zien bij Back 2 The 90’s in Ahoy Rotterdam.

5. Ik ben gek op puzzelen!

Jan van Haasteren puzzels 1500 puzzle
Jan van Haasteren puzzels zijn zo tof!

Sinds kleins af aan vind ik puzzelen heel erg leuk en ontspannend. Tegenwoordig maak ik het liefst puzzels van Jan van Haasteren met zoveel mogelijk stukjes :D!

6. Ik heb een litteken op mijn kin

gat in kin, gevallen, kind
Een pleister erop en gaan met die banaan

Zoals heel veel kinderen heb ook ik een litteken op mijn kin. Ik ben als kind gevallen over een tuinslang die om de hoek bij onze schuur lag. Ik kwam de hoek om rennen en BOEM! Een gat in mijn kin en een litteken is wat ik er aan over heb gehouden. Ik vind hem niet erg mooi, maar gelukkig valt hij niet enorm op of iets.

7. Eens in de zoveel tijd heb ik een gigantische opruim-bui

opruimbui_opruimen_kamer_student
Een kijkje in de kamer van een student

Mijn kamer is nooit echt helemaal opgeruimd. Ik hou van gezelligheid, van veel foto’s op mijn kamer en van veel dingen die mij herinneren aan bijvoorbeeld mooie reizen die ik gemaakt heb. Maar door alle prijzen die ik win, dingen die ik bestel en het feit dat ik niet echt hou van mijn kamer opruimen, heb ik eens in de zoveel tijd een mega opruim-bui.

En dat waren mijn 7 feitjes! 🙂

Ik tag:
* Annelise van AGoodThingCanBeWonderful
* Nathalie van MyLifeBlogs
* Judith van JudithVerbaan
* Saartje van ShoppingSarah
* Patricia van PatriciaKleijn
* Jorienke van Jorienke.nl

En neem de tag gerust over!

Liefs,
Stephanie

5 gedachtes over “Tag | Sunshine Blogger Award

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

