OOTD | Bring me to The Sting

OOTD_The_Sting_Skinny_Jeans_primark_bijenkorf

Vandaag heb ik weer een #OOTD voor jullie! Samen met mijn broertje Danny ben ik richting de Biesbosch gefietst en daar hebben we gezellig samen outfit foto’s gemaakt! Hartstikke leuk om samen te doen en de foto’s zijn leuk geworden :).

Zowel met Lieke als met Pauline ben ik afgelopen week de stad Rotterdam in geweest en heb ik een aantal leuke kledingstukken geshopt, onder andere bij Primark en The Sting. Check it out!

OOTD_The_Sting_Skinny_Jeans_1 OOTD_The_Sting_Skinny_Jeans_2 OOTD_The_Sting_Skinny_Jeans_3 OOTD_The_Sting_Skinny_Jeans_04OOTD_The_Sting_Skinny_Jeans_5 OOTD_The_Sting_Skinny_Jeans_6 OOTD_The_Sting_Skinny_Jeans_7 OOTD_The_Sting_Skinny_Jeans_8 OOTD_The_Sting_Skinny_Jeans_9 OOTD_The_Sting_Skinny_Jeans_10

SHAMONE! #MJ ❤

OOTD_The_Sting_Skinny_Jeans_11 OOTD_The_Sting_Skinny_Jeans_12 OOTD_The_Sting_Skinny_Jeans_13 OOTD_The_Sting_Skinny_Jeans_14 OOTD_The_Sting_Skinny_Jeans_15 OOTD_The_Sting_Skinny_Jeans_16 OOTD_The_Sting_Skinny_Jeans_17 OOTD_The_Sting_Skinny_Jeans_18

Dankjewel Danny voor het maken van de foto’s! Ben er helemaal blij mee :D!


Prijzen

* Primark: Zwarte blouse Atmosphere – €13,00
* The Sting: Skinny Jeans Morgen Black Seven Sisters – €49,95
* Bijenkorf: Vans Era 59 Dress Blues/Multi Stripes – €74,95

Wat vind jij van mijn outfit?

Liefs,
Stephanie

8 gedachtes over “OOTD | Bring me to The Sting

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

