Fotodagboek #17 | September 2014 deel 1

1_fotodagboek_2708

De zomer is voor mijn gevoel alweer voorbij! Het regent weer wat vaker en is ’s avonds echt vroeg donker! De afgelopen weken waren weer wisselend: leuk en wat minder leuke momenten! Maar ik probeer, zoals ik eerder ook al aangaf, zoveel mogelijk leuke dingen te doen naast alle verplichtingen. Dus kijk snel mee naar de foto’s die ik heb gemaakt vanaf 25 augustus!

1_fotodagboek_2508

Met Lieke ging ik gezellig shoppen bij de Primark in Rotterdam Alexander. Natuurlijk hebben we weer veel gekletst en gelachen, was gezellig meis!

1_fotodagboek_2608

Ik testte deze mints van Mentos: ik vond ze lekker! Vooral de rechter.

1_fotodagboek_2708

#Selfie

1_fotodagboek_2808 (1)

Ook nam ik een kijkje bij het Ballonfiësta in Barneveld. Mijn broertje is gek op het spotten van luchtballonnen en ik vind het mede door zijn enthousiasme ook erg leuk om er een avondje naar te kijken. Het blijft bijzonder om te zien :). Ik ben zelfs een keer mee geweest de lucht in, was een prachtige vaart!

1_fotodagboek_2808 (2)

Groot verslag in onze plaatselijke krant! Zo leuk al die special shapes!

1_fotodagboek_2808 (3)

En ook ik keek The Fault in Our Stars. Moeilijke film, heb zeker een traantje gelaten.

1_fotodagboek_2908 (1)

Op vrijdag ging ik gezellig met vriendin Pauline naar Rotterdam. We hebben eerst wat gedronken op een terrasje, hebben geshopt en uiteindelijk zijn we wat gaan eten bij het Beren café tegenover Pathé Schouwburgplein. AANRADER (!). Oh en pssst, Alwin en Saske zaten náást ons!

1_fotodagboek_2908 (2)

Brood vooraf 🙂 lekker!

1_fotodagboek_2908 (3)

Heerlijk om weer eens uit eten te zijn geweest. En was gezellig Plien!

1_fotodagboek_3008

Die avond ging ik naar Harry en de dag erna zijn we rond gaan lopen op Rotterdam Zuidplein. Harry had namelijk nog nieuwe schoenen en sportkleding nodig, hij is goed geslaagd! Ik kwam bij de Jamin deze producten tegen, ik vond ze allebei lekker maar niet geweldig of zo. Wel tof dat buitenlands snoep!

1_fotodagboek_0109 (2)

Ik maakte een #OOTD foto voor Harry’s spiegel.

1_fotodagboek_0109

En ik las dit goede boek, erg heftig onderwerp!

1_fotodagboek_3108 (1)

Die zondag werden we uitgenodigd door een collega van Harry voor een heerlijk etentje. Het was super gezellig en ik heb hele lieve mensen mogen ontmoeten! Bedankt!!

1_fotodagboek_3108 (3)

Kijk dan hoe lekker! Zijn collega kan namelijk onwijs goed koken!

1_fotodagboek_3108 (2)

Toetje na 🙂 lekker!

1_fotodagboek_0309 (1)

Ik ging even naar Dronten voor een gesprek met mijn scriptiebegeleidster. Gelukkig kon zij me een eind op weg helpen en ben ik inmiddels een beetje op weg naar een plan van aanpak. Dit is trouwens de CAH Vilentum Hogeschool.

1_fotodagboek_0409 (1)

Op het Jeugdjournaal kwam de nieuwe video van Rutger voorbij, tof! Vind het een aanstekelijk liedje :). En ik vind het zo leuk als ik Youtubers of bloggers voorbij zie komen op televisie, zoals Cynthia op TLC.

1_fotodagboek_0409 (2)

Abb en Squat challenge! Binnenkort meer!

1_fotodagboek_0409 (3)

Selfie midden in de nacht.

1_fotodagboek_0509 (1)

Onze container werd weer geleegd! Die zit best wel vaak vol, maar wat wil je met 10 vrouwelijke studenten? 😉

1_fotodagboek_0509 (2)

OMG. Dit is zo lekker! Ik was een weekendje bij mijn ouders in Brabant en mijn moeder maakte weer pasta boursin. Doet ze altijd als ik weer langs kom, heerlijk!

1_fotodagboek_0509 (3)

Mijn broertje hielp me met outfit foto’s maken, gezellig!

1_fotodagboek_0709 (1)

Dit vind ik zo gruwelijk lekker. Banaan op brood!! En ja ik ben dol op boter, oeps ha ha.

1_fotodagboek_0709 (2)

Afgelopen zondag ging ik samen met Harry bij vriend WJ gezellig gamen met een leuke groep vrienden. Zie je welke game we speelden?

1_fotodagboek_0709 (3)

Gezellig met zijn allen gamen, bijkletsen en eten!

1_fotodagboek_0709 (4)

Op Instagram deed ik mee met #projectpositief van ByDagmarValerie. Deze foto koos ik voor dag 6 met als thema ‘life is a party’. Lees hier meer informatie.

1_fotodagboek_0809 (1)

Ook startte ik, op aanraden van een vriendin, met de serie Grimm op Netflix. Valt me erg mee, leuke serie!

1_fotodagboek_0809 (2)

Throwback Thursday: een blauw oog in 1994.

1_fotodagboek_0909 (2)

Mijn moeder had een code gewonnen bij Thuisbezorgd! Onwijs vet, dus we bestelden heel veel eten, heerlijk!

1_fotodagboek_0909 (1)

Wachten op het station tot mijn bus kwam, want het weekendje bij mijn ouders zat er alweer op! Via Sleeuwijk terug naar Utrecht, dan naar Amersfoort met als eindstation Barneveld.

1_fotodagboek_1009 (1)

Mascha’s video’s kijken 🙂 altijd leuk.

1_fotodagboek_1109 (1)

Vanmiddag had ik een gesprek over mijn erg onzuivere huid bij Laser Skin Clinics in Zwolle. Hier is ook Larissa van Kittehscupcakes in behandeling en ik was benieuwd wat ze voor mij konden betekenen. Over twee weken heb ik mijn eerste behandeling!

1_fotodagboek_1109 (2)

En donderdag won ik een supergaaf pakket bij de Grazia, namelijk dit Calvin Klein pakket. Bedankt! Ik ben er helemaal blij mee!

Liefs,
Stephanie

6 gedachtes over “Fotodagboek #17 | September 2014 deel 1

  1. Wat een ontzettend leuke foto’s! Wat leuk dat je het Reveal pakket bij Grazia gewonnen hebt en je speelt Halo!!! Super tof, ik ook:D Wat een heerlijk eten trouwens allemaal om te zien, lekker genieten. Je bent trouwens een mooi meid om te zien (als ik dat mag zeggen:$) Liefs, x

    1. Dankjewel ^^! Ja ben echt blij met het pakket dat ik gewonnen heb, zo leuk om parfums te mogen winnen! Haha ik speel Halo niet vaak hoor, een tijd geleden bij mijn vriend gespeeld op de X-Box en dit keer met vrienden een lan-party. Was wel erg leuk 😀 veel gelachen! En dankjewel, superlief haha. Jij bent ook een mooie meid hoor, ik heb veel respect voor jouw positiviteit! x

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

