Nationale Filmdagen | Voor 5 euro naar de film!

NatFilmDag-660

Mijn hele leven ben ik al een film- en seriefreak en ik ga dan ook heel erg graag naar de bioscoop. Daarom neem ik ook deel aan de movie challenge! Nu viert Nederland op het moment de Nationale Filmdagen. Daarom kun je van donderdag 18 tot en met woensdag 24 september 2014 in álle bioscopen en filmtheaters in Nederland voor maar €5 euro naar de film (excl. toeslagen)!

“Let op: Het actietarief van slechts 5 euro geldt voor alle reguliere voorstellingen én voorpremières tijdens De Nationale Filmdagen. Voor 3D- en IMAX-voorstellingen wordt een toeslag in rekening gebracht. Het actietarief is niet geldig in combinatie met andere kortingen, aanbiedingen en/of speciale arrangementen zoals bijvoorbeeld Ladies Night.

Ik wil dit weekend misschien wel naar de film bij Pathé! Ga je ook naar de bios? Veel plezier! 🙂

6 gedachtes over “Nationale Filmdagen | Voor 5 euro naar de film!

    1. Ja ik zag het! Ik neem me de hele tijd al voor om in ieder geval eenmaal gebruik te maken van deze actie, want ben gek op de bioscoop! 😀 Oeiii, je hebt gelijk, die draait nog helemaal niet! Dat heb ik even verkeerd gekeken. Maar er zijn nog genoeg andere films die ik nog wil zien! Welke ga jij kijken?

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

