Tag | 15 dingen die niemand vraagt

tag_15dingendiejeniemandvraagt_michael_jackson

Ik heb weer een tag voor jullie! Op een aantal blogs, o.a. op die van Kelly, kwam ik deze grappige tag tegen! Wát een vragen, ha ha. Deze stelt inderdaad niemand mij ooit, dus heb ik ze besloten nu voor jullie te beantwoorden ha ha. 

Slaap je met de deuren van je kledingkast open of dicht?
Sowieso dicht. Ik kan er echt niet tegen als er iets ‘niet klopt’ voordat ik ga slapen. Zo moet de luxaflex goed dicht zitten, mijn laptop dichtgeklapt zijn en wil ik dat mijn ladekasten gesloten zijn. En oh ja, ik doe áltijd de deur op slot.

Neem je mini-flesjes shampoo enzo mee uit hotels?
Ha ha, dat heb ik inderdaad wel vaker gedaan ja. Maar nu doe ik dat niet meer, gezien ik ze achteraf nooit meer gebruikte. Ik vond het voornamelijk leuk om een tastbaar aandenken te hebben denk ik.

Heb je ooit een straatnaam bord gepikt?
Nee! Maar er hing er hier wel een tijd lang één in het studentenhuis waar ik woon. Een huisgenoot had deze ergens langs de weg gejat, ha ha. Het was een blauw bord met een pijl en deze hadden we langs de trap gehangen met de pijl naar beneden gericht. Wel origineel toch!

Gebruik je to-do lijstjes?
Ja ik heb een stuk of 300 notitieboekjes of zo. Ik heb een lange tijd echt óveral lijstjes voor gemaakt. Ik heb zelfs eens een forum aangemaakt die alleen door mij te zien was & daar hele topics gemaakt met allerlei lijstjes. Zoals puntsgewijs alle landen waar ik naartoe ben geweest en wanneer. Of welke liedjes ik leuk vind van vroeger. En ga zo maar door. Nu heb ik alleen een planning voor mijn blog, een agenda en twee/drie notitieboekjes in gebruik.

Roemenie_zwerfhondenproject_tag
Zo af en toe krijg ik wat sproetjes in de zomer!

Heb je sproeten?
Nee, alleen in de zomer zie je soms wat sproetjes tevoorschijn komen onder mijn ogen en op mijn neus. Vroeger meer dan nu trouwens. Ik vind het altijd wel leuk!

Heb je ooit in de bosjes geplast?
Ja, maar toen was ik wel jonger. Ik kan me niet meer herinneren dat ik na mijn 12e/13e ergens in de bosjes heb geplast?

Bed_ikea_matras_muurtekst_blog
Mijn studentenhuis-bed. Since 2008.

Hoe groot is jullie bed?
Ik woon helaas nog niet samen, dus ik heb gewoon een éénpersoonsbed. Toen ik in 2008 op kamers ging wonen, had ik nog maar nét een relatie met Harry. Daarom koos ik gewoon voor een éénpersoonsbed, maar het had nu wel fijner geweest al was het bed wat groter, ha ha.

Ben je lui?
Mwah, dat hangt echt een beetje af van de situatie. Wanneer ik stage en school heb e.d. ben ik heel actief en ik wil ik dat alles afkomt en ga ik er helemaal voor. Soms ben ik wel te lui om mijn kamer op te ruimen, mijn huistaak te doen of mijn was te doen/op te hangen. Maar uiteindeljk doe ik het toch wel, ook al heb ik er geen zin in.

Is er iets waar je je nu aan irriteert?
Ik irriteer me mateloos aan mij ‘a’-toets die vastgeplakt zit met plakbandjes sinds ik de laptop heb. En dat is al vanaf 2008, dus kun je nagaan hoe erg het me inmiddels wel niet moet storen..

Kauw je op pennen en potloden?
Omg, nee ik kan niet tegen de structuur van potloden. Daar krijg ik echt kippenvel van. Dus ik zal er al helemaal niet op gaan bijten. Ik bijt wel af en toe op pennen, vooral vroeger. Op de basisschool heb ik weleens met een mond vol inkt gezeten toen ik op mijn vulpen zat te bijten.. oeps. Tegenwoordig breek ik altijd de uiteinden af van pennen, die ‘haakjes’ zeg maar. Gewoon onbewust!

Heb je bij de padvinders gezeten toen je klein was?
Nope! Ik ging wel vaak naar verschillende kampen. Dan ging je ook hutten bouwen in het bos en zo!

Kijk je nog wel eens naar tekenfilms?
Nee eigenlijk vrijwel nooit meer. Of het moet bijv. een nieuwe Disney-film zijn.

tag_15vragendiejeniemandstelt_blauw_oog_kind
Sla nooit (!) een trede over wanneer je de trap af loopt.

Tel je de treden als je de trap op loopt?
Bij mijn ouders vroeger thuis wel altijd, dat waren er geloof ik 12 of 13. Dat resulteerde ook uiteindelijk erin dat ik van de trap af viel en een gigantisch blauw oog had. In mijn studentenhuis hier heb ik ze eigenlijk nog nooit geteld!

Dans je wel eens als er geen muziek te horen is?
Nee, niet dat ik weet. Wel kan ik keihard (vals)zingen zonder dat er muziek opstaat.

Weet je hoe je het oliepeil van je auto moet checken?
Ik moet mijn rijbewijs nog halen, dus nee ha ha.

Liefs,
Stephanie

bloglovininstagramtwitter

4 gedachtes over “Tag | 15 dingen die niemand vraagt

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.