Fotodagboek #18| September 2014 deel 2

Sims 2 huis en tuin bouwen

In Fotodagboek #17 liet zien wat ik t/m 11 september heb gedaan, daarom nu deel 2 van september! Ik ging een dagje weg met mijn moeder, ging naar de bioscoop en at niet heel erg gezond, ha ha #yolo.

Zaterdag 13 september

Eten bestellen thuisbezorgd

Harry en ik bestelden wat eten in het weekend. Lekker, maar niet heel gezond!

Zondag 14 september

Bloemkoolschotel

Die zondag ging ik weer terug naar huis en had ik met mijn moeder afgesproken op Utrecht CS. We hebben samen boodschappen gedaan en reisden vervolgens naar Barneveld. Daar maakte we deze heerlijke bloemkool schotel (wat een prachtige foto hè, ha ha). Die avond gingen we naar een (vrije aparte..) kerkdienst.

Maandag 15 september

Garderen bushalte

Gezellig samen naar Garderen. Kijk wat een rust hier, heerlijk om te wonen lijkt me.
Zandsculpturen Garderen VOC

We gingen namelijk samen naar het Zandsculpturenfestijn in Garderen. Het is geopend van 12 april t/m 1 november 2014. Het thema is “VOC” en binnen vind je een quiz met zandsculpturen waarin je de afgebeelde kinderliedjes moet raden. Dat was erg grappig gedaan!

Pizza thuisbezorgd

Die avond bestelden we super lekkere pizza’s via Thuisbezorgd.

Dinsdag 16 september

Troonrede Prinsjesdag 16 september 2014

Deze dag keken we naar de troonrede op Prinsjesdag 🙂 en die ochtend hebben we eerst samen gesport bij Curves. Mijn moeder vertrok die middag terug naar Brabant. ’s Avonds trainde ik voor het eerst mee met de zwemvereniging hier in Barneveld. SUPERleuk was het! We hebben zo’n 1-1,5 kilometer gezwommen.

Zaterdag 20 september

BarneveldHet was heerlijk weer! Ik ben blij dat de zomer nog niet helemaal voorbij is voor mijn gevoel, want ik heb best wel een hekel aan kou :(.

Bubble Witch Saga 1 facebook

Ik vind Bubble Witch Saga op Facebook zo’n leuk spel. Beetje addicted. Deel 2 speel ik op mijn smartphone.

Sims 2 character met kat

En ik deed Sims 2 met een superkoetsie kat!

Sims 2 huis en tuin

En mijn huge huis! And would you like to know what happened? De bliksem sloeg in in het voorste rijtje bomen bij de vijver. Mijn sim rende er natuurlijk naartoe (-_-) en ze kon niet meer ontsnappen, gezien alles in brand vloog. En laat dat nou net op het moment zijn dat ze een baby had gehad en de kat alle vaardigheden en zo had geleerd. Dus ik moest terug naar mijn vorig opgeslagen spel en daar was ik nog helemaal niet ver 😦 meh. I need autosave!!

Zondag 21 september

Live stream kerkdienst doorbrekers barneveld

Zondag deed ik vrijwel niets en keek ik via een live stream de ochtenddienst van Doorbrekers vanuit m’n bed.

Selfie Mac Donalds

En die middag sprak ik met Harry af in Utrecht. We hebben rondgelopen in de stad, wat gegeten bij de Mac Donalds (oeps, wéér ongezond) en ik maakte ’s avonds een selfie. Zo kan ik later terugzien of mijn huid beter word de komende tijd. Ik vertel daar later meer over!

Wolff Bioscoop Hoog Catharijne The Maze Runner zaal 1

Ook besloten we naar de bioscoop te gaan. We kozen voor “The Maze Runner” en we waren allebei aangenaam verrast door het verhaal en het acteerwerk! Erg leuke film en ik ben benieuwd naar deel 2 en 3!

Maandag 22 september

Gezonde groene smoothie, banaan, appel, alpro soya, spinazie

Ik maakte weer eens een groene smoothie, namelijk met banaan, appel, Alpro Soya Light enveel verse bladspinazie. LEKKER!

Dinsdag 23/09

Pathe Amersfoort Lets Be Cops, mac donalds

Samen met vriendin Nadia ging ik naar de bioscoop in Amersfoort. De film was echt leuk en we moesten vaak lachen om grappige opmerkingen, ha ha! Leuke komedie! En oeps, alwéér ongezond eten. Maar het is zo lekkerrr *miep*

Barneveld BDU luchtballon

Een luchtballon héél dichtbij het huis :). Die zie je hier enorm vaak in Barneveld, zeker in de zomeravonden.

Woensdag 24 september

Parfumstash paco robanne, dkny, chloe, daisy, marc jacobs, nina ricci, calvin klein

Mijn parfumstash op dit moment.

Voltaren warmtepleister 10 uur effect 2 pleisters

Deze pleisters had ik gekocht omdat ik erge spierpijn (KRAMP! AU!) had in beide kuiten. Ik heb ze 10 uur gedragen, maar helaas heeft het vrij weinig geholpen, meh. Iemand tips? Ik heb al vier dagen ‘net-geen-kramp’.

Airmiles kaart

En mijn airmileskaart kwam binnen, ik heb besloten ook maar eens te sparen! En handig: je kan hem koppelen aan je AH-bonuskaart.

Liefs,
Stephanie

5 gedachtes over “Fotodagboek #18| September 2014 deel 2

  1. Jaa de Sims! Ik hou er echt van en kan het uren en uren spelen hihi! Mij is dat ook wel eens overkomen dat alles goed ging en hoge vaardigheden en ook bij m’n dieren en toen ging mn Sim dood:( Echt stom haha! Mooie parfum stash heb je ook trouwens

  2. Leuk om het allemaal te zien via foto’s en tja lekker eten en dan nog ongezond ook…terwijl die smoothie toch heel erg gezond is..dus zo kan het ook! En ja handig als je airmiles kan koppelen als je boodschappen koopt. Hoop ook dat je spierkramp beetje verdwijnt…

    dus al met al leuke herinneringen en soms wat minder..

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

