Event | Beautygloss Party 2015

10377545_700205406723002_5145034409381801953_n

Yay, ik moet dit echt even melden! Volgend jaar, op vrijdag 1 mei 2015 om precies te zijn, ga ik met twee gezellige vriendinnen naar de Beautygloss Party van Mascha! We hebben gekozen voor de pre-party op vrijdagavond. Dan zijn we allemaal met andere meiden van 18+ en dat vind ik toch wel het fijnst. Ik ga er samen met Lieke en Annelise een leuke en gezellige meidenavond van maken! De kaartjes kun je trouwens hier kopen als het je ook leuk lijkt om te gaan.

2 gedachtes over “Event | Beautygloss Party 2015

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

