OOTD | En dan denk ik aan Brabant!

OOTD_Outfit_Blog_Sting_New_Look_8,5

Vandaag heb ik weer eens een outfit of the day voor jullie! Samen met mijn moeder heb ik wat foto’s gemaakt in hartje Brabant. Mijn nieuwe broek van The Sting toonde ik ook al eens in dit artikel. Dit keer heb ik hem gecombineerd met mijn toffe #OOTD t-shirt!

Ik ben weer een weekendje in Brabant en het leek me leuk een aantal outfit foto’s te maken met mijn nieuwe kleren. Dus ik maakte een gezellige wandeling met mijn moeder en we kwamen uit bij dit mooie plekje! Zowel de jeans als het t-shirt komen van The Sting, mijn schoenen van de Bijenkorf en mijn blazer komt van de New Look vandaan!

OOTD_Outfit_Blog_Sting_New_Look_1 OOTD_Outfit_Blog_Sting_New_Look_2 OOTD_Outfit_Blog_Sting_New_Look_3 OOTD_Outfit_Blog_Sting_New_Look_4 OOTD_Outfit_Blog_Sting_New_Look_5 OOTD_Outfit_Blog_Sting_New_Look_7 OOTD_Outfit_Blog_Sting_New_Look_9 OOTD_Outfit_Blog_Sting_New_Look_10OOTD_Outfit_Blog_Sting_New_Look_11 OOTD_Outfit_Blog_Sting_New_Look_12 OOTD_Outfit_Blog_Sting_New_Look_13Bedankt mama voor het maken van de foto’s!


Prijzen

T-shirt: Grijs met opdruk (The Sting) – €17,95 (nu te koop, nieuwe collectie)
* Jeans: Grijze skinny jeans Seven Sisters (The Sting) – €49,95 (nu te koop, nieuwe collectie)
* Blazer: Witte blazer (New Look) – € 49,95 ?
* Schoenen: Vans Era 59 Dress Blues/Multi Stripes (Bijenkorf) – €74,95

Wat vind jij van mijn outfit?

Liefs,
Stephanie

9 gedachtes over “OOTD | En dan denk ik aan Brabant!

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

