Event | Back to the 90’s Ahoy & 3T ONTMOET!!

3t ontmoet Funx Amsterdam studio radio, amsterdam 2014

Ik kan het allemaal nog steeds niet zo goed geloven, maar ik heb EIN-DE-LIJK 3T in het echt zien optreden en ik heb ze mogen ontmoeten!! Wauw, het was echt een geweldig weekend. Echt “a dream that has come true”!

Vanaf mijn 8e (1998) ben ik een groot Jackson-fan. Het begon volgens mij allemaal met een casettebandje met daarop muziek van Michael Jackson. Daarna leerde ik 3T kennen. Zij zijn de neefjes van Michael Jackson en de zoons van Tito Jackson uit de Jackson Five.

Geschiedenis 3T

3T I NEED YOU. 3T ontmoeten amsterdam 2014
Single: I Need You, geschreven voor hun overleden moeder.

3T is een Amerikaanse boyband en bestaat uit drie leden, namelijk de broers Taj, Taryll en TJ Jackson. Zij braken door met hun eerste single Anything en scoorden daarna nog hits met 24/7, Why (duet met MJ), I Need You en Gotta Be You. In 1997 volgde de Brotherhood-tournee door Europa, waar ik helaas niet bij ben geweest. Toen werd het stil. In 2003 maakten zij een comeback met het nummer “Stuck On You”. Daarna kwam Sex Appeal uit en in 2005 de cover If You Leave Me Know.

Zaterdag 27 september 2014 -Schiphol

Ik wist via-via dat 3T om 9:05 zou landen op Schiphol met een vlucht vanuit Los Angeles. Mijn vader en broertje kwamen ook naar Schiphol en samen hebben we hen opgewacht. Eerst kwam Taj tevoorschijn en niet lang daarna TJ en Taryll. Wat was dit een awesome gevoel. Ik zag 3T eindelijk gewoon in real life, ik kon (en kan) het gewoon echt niet geloven. Ik heb mijn hele jeugd hun muziek 24/7 geluisterd en was zo’n grote fan, en nog steeds! Heerlijk dat gevoel om ze eindelijk te mogen ontmoeten.

3T Schiphol meeting 27 september 2014. 3t onmoeten amsterdam 2014
Mijn vader ging meteen handtekeningen scoren
3T Schiphol meeting 27 september 2014 3t onmoeten amsterdam 2014
Eerst sprak ik Taj aan! Hij vroeg mijn naam en we kletsen even kort. Wat een lieverd!
3T Schiphol meeting 27 september 2014, 3t onmoeten amsterdam 2014
Toen ging ik naar mijn jeugdliefde TJ Jackson, ha ha. Ik was helemaal zenuwachtig, maar dat bleek niet nodig, want hij was hartstikke aardig :).
3T Schiphol meeting 27 september 2014, 3t onmoeten amsterdam 2014
Samen op de foto <3. Hij is echt niets veranderd!
3T Schiphol meeting 27 september 2014, 3t onmoeten amsterdam 2014
En ook Taryll was onwijs lief en aardig!
3T Schiphol meeting 27 september 2014, 3t onmoeten amsterdam 2014
We zijn vervolgens met 3T meegelopen naar de parkeergarage. Op weg daar naartoe heb ik TJ nog wat vragen gesteld en een #selfie gemaakt. Erg leuke foto is het geworden ^^!

Zaterdag 27 september 2014 – Ahoy Back To The 90’s

Die avond ben ik met Harry naar de Ahoy gegaan, want daar zou 3T optreden tijdens “Back to the 90’s”. Ik stond vrijwel helemaal vooraan en kon ze daarom goed zien. Het was wederom geweldig om ze éindelijk live te mogen zien optreden, heerlijk gevoel! Ze begonnen met Stuck On You en daarna volgden I Need You, Why, Forever Girl, een jamsessie en Anything. Bij die laatste gingen alle meiden he-le-maal los, ha ha ha. Geweldig nummer blijft het <3, love it!

3T in Nederland 27 september 2014 Ahoy Back to the 90s ,3t onmoeten amsterdam 2014
Wat zijn ze toch leuk ❤ (foto made by 3T-fan Wendy)
3T IN NEDERLAND ZATERDAG 27 SEPTEMBER 2014 AHOY BACK TO THE 90S, 3t onmoeten amsterdam 2014
TJ 😀

Het optreden was awesome en ik heb optimaal genoten van het hele optreden. Harry en ik zijn nog tot een uur of 03:00 gebleven en hebben lekker gedanst en een leuke avond gehad! Er kwamen trouwens ook nog andere artiesten, namelijk Alice Deejay, The Party Animals, Dune en 2 Unlimited.

Zondag 28 september 2014 – Life 4 You

Hier was ik helaas niet bij, maar je kunt de uitzending hier terugkijken:

Maandag 29 september 2014 – 3FM Giel Beelen

Kijk de uitzending hier terug:

Maandag 29 september 2014 – FunX Studio Amsterdam

Daarna ben ik samen met nog een andere fan naar de FunX radiostudio in Amsterdam afgereisd. We hebben daar 3 (!) uur op 3T gewacht buiten de studio en uiteindelijk heb ik daar deze leuke groepsfoto kunnen maken! Helemaal blij mee <3.

3T Ontmoeten Funx Studio Amsterdam, 3t onmoeten amsterdam 2014
Groepsfoto bij FunX Radio Amsterdam

Maandag 29 september 2014 -3T Meet&Greet in het hotel

En wauw, die avond organiseerde het management van 3T een meeting in hun hotel in Amsterdam. Toen ik daar aankwam kende ik er niemand, maar ik heb er superleuke andere fans mogen ontmoeten! Bedankt voor de leuke avond meiden! Er waren ongeveer 40/50 fans aanwezig en we werden ingedeeld in groepjes van 6-10 personen. Ik zat in het eerste groepje en toen we eindelijk naar binnen mochten stonden TJ, Taj en Taryll al op ons te wachten.

Ik heb eerst gezellig staan kletsen met Taj, daarna een tijdje met TJ en uiteindelijk met Taryll. Het was ZO, ZO, ZO, ZO LEUK! Echt een droom die uitkwam, ik kan het nog steeds niet geloven dat ze zoiets voor de fans geregeld hebben. AWESOME <3.

3T MEETING HOTEL AMSTERDAM 29 SEPTEMBER 2014, 3t onmoeten amsterdam 2014
Met Taj Jackson ❤
3T MEETING HOTEL AMSTERDAM 29 SEPTEMBER 2014, 3t onmoeten amsterdam 2014
Met TJ ❤
3T MEETING HOTEL AMSTERDAM 29 SEPTEMBER 2014, 3t onmoeten amsterdam 2014
Selfie met Taryll ❤
3T MEETING HOTEL AMSTERDAM 29 SEPTEMBER 2014, 3t onmoeten amsterdam 2014
Ons groepje samen net met 3T! Meet & Greet
3T MEETING HOTEL AMSTERDAM 29 SEPTEMBER 2014, 3t onmoeten amsterdam 2014
Leuke fans die ik heb ontmoet ^^

En dat was mijn geweldige Jackson-weekend. Ik kan het, zoals ik al zei ha ha, nog steeds niet geloven dat ik ze na 16 (!!) jaar eindelijk heb mogen ontmoeten! Wauw 🙂 gewoon wauw!

3T – I Need You

“Well I tried to write a special song
A love song just for you
To explain the way you make me feel inside
Though the meaning may be simple
And the words may not be new
I couldn’t make it clearer if I tried

I need you
And I couldn’t live a day without you
I need you
More than anyone could ever know
I need you
And I wanna build my world around you
I need you… <3″

Liefs,

Stephanie

3 gedachtes over “Event | Back to the 90’s Ahoy & 3T ONTMOET!!

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

