Persoonlijk | Favorieten #1 – Augustus & September

favorieten_september_2014_11

In dit artikel laat ik jullie mijn favorieten van augustus en september zien 🙂

Ik zal niet ál mijn favoriete producten van deze twee maanden delen, want dat zijn er héél veel. Ik ben namelijk vrij trouw aan producten, kleding of etenswaren die ik fijn vind.

favorieten_september_2014
Ik ben weer helemaal gek op de Elstar appel!
favorieten_september_2014_1
Deze crème van La Roche-Posay maakt mijn huid een stuk mooier.
favorieten_september_2014_2
Max Factor 3-in-1 foundation is mijn favoriet! In de kleur Nude 47.
favorieten_september_2014_3
Deze geur “Sweet Orange & Cedar” van Rituals is mijn ULTIEME favoriet! :3
favorieten_september_2014_4
Mijn nieuwe favoriete spijkerbroek van The Sting.
favorieten_september_2014_5
De Vans die ik dagelijks draag ❤
favorieten_september_2014_6
Op dit moment mijn favoriete parfum 🙂 onlangs gewonnen bij Grazia!
favorieten_september_2014_7
Mijn Aerial 7 koptelefoon; perfect geluid!
favorieten_september_2014_8
Heat Protect Spray van Andrélon zorgt voor de juiste bescherming van mijn haar.
favorieten_september_2014_9
Dit leuke plantje kreeg ik van mijn moeder, thanks ❤

Liefs,
Stephanie

5 gedachtes over “Persoonlijk | Favorieten #1 – Augustus & September

  1. Leuke favorieten! Ik dacht eerst dat er Ester op die appel stond haha, maar het is Elstar. Dat is trouwens ook mijn favoriete appelsoort. Zelf ben ik momenteel helemaal into witte druiven, nadat ik een maandje of anderhalf terug ontzettend veel perziken at. De appeltijd komt bij mij meestal in de winter. Dan eet ik er opeens heel veel.

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

