Throwback | Liefde voor dieren

Tag: liefde voor dieren

In dit artikel vertelde ik jullie over mijn drie studies binnen de dierenbranche. Op dit moment studeer ik aan de CAH Vilentum in Dronten en volg ik de studie hbo Diergezondheid & Management (ben nu bezig met scriptie en zo..) En waarom? Ik heb een passie voor dieren! Het werken met, en vooral voor dieren, vind ik geweldig en maakt me erg gelukkig. Van kleins af aan ben ik al gek op dieren en een aantal foto’s uit mijn jeugd wil ik dan ook met jullie delen vandaag.

scan0140Onze lieve Schotse Herdershond Kim, zij is 14 jaar oud geworden.

scan0131Met de beestjes knuffelen!

scan0133Witte zwanen, zwarte zwanen. Tra la la la

scan0015Leuk zo’n kameel!

NIJNTJELieve Co!

mickyHamster Micky.. of Nicky! 1 van de 36 hamsters die we destijds hadden..

scan0018 (2)Lief geitje!

scan0018Paardrijden vond ik niet zo heel erg leuk.

scan0033Lama-knuffelen in België op de camping.



7. 31 JULI (18) (Kopie)

Time after time, and nothing has changed…day after day, and we’re still the same.

6 gedachtes over “Throwback | Liefde voor dieren

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

