Dagje uit | Slagharen met vrienden

Afgelopen zondag ben ik met Harry en vrienden naar Pretpark Slagharen geweest! Daar heb ik veel gefilmd en ik heb er een sfeervideo van gemaakt :), mijn eerste ooit! Ik hoor graag jullie mening :).

4 gedachtes over “Dagje uit | Slagharen met vrienden

  1. Haha, die bootjes, dat kan ik mij ook nog herinneren! En die rode achtbaan! Wat leuk om de vlog te zien, ook dat iedereen er gezellig op wilt en niet moeilijk doet, zie je niet vaak. Echt leuk, good life, happy life. Echt zo’n feelgoodvideo!

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

