Fotodagboek #19| Oktober 2014 deel 1

Fotodagboek 19 oktober 2014 deel 1

Het is alweer oktober, wat gaan de maanden toch snel voorbij! Voor we het weten is het alweer winter.. jeetje! Vandaag deel ik met jullie mijn eerste foto’s van de maand oktober.

Vrijdag 3 oktober

Twix. Fotodagboek #19| Oktober 2014 deel 1

Ik ging gezellig een weekendje naar mijn ouders, dus ik reisde weer van Barneveld naar Brabant. Deze heerlijke Twix White kon ik niet laten liggen. Ik ben echt een chocoladeverslaafde. In de trein keek ik de eerste aflevering van het nieuwe seizoen van The Vampire Diaries.

Zaterdag 4 oktober

Fotodagboek #19| Oktober 2014 deel 1

Ik besloot bij vriendinnetje Annelise langs te gaan bij haar werk, maar ze was nét weg. Ze sms’te dat ze bij de Welkoop was, dus fietste ik daar snel naartoe. Daar hebben we niet vijf minuten gekletst, maar 1,5 uur ha ha. OEPS! Er was trouwens een mega uitverkoop gezien de Welkoop daar weg gaat binnenkort.

Die middag kwam Harry en hebben we rondgewandeld in het dorp :). Lekker burgerlijk, ha ha.

Zondag 5 oktober

Een gezellig dagje Slagharen met vrienden! Ik filmde veel en maakte een sfeervideo op mijn nieuwe Youtube kanaal! Het was echt een super gezellige dag en dat had ik net even nodig! We aten met zijn allen bij Pannenkoekenrestaurant Bergzicht in Woudenberg.

Maandag 6 oktober

Op maandag bleef ik ook nog bij mijn ouders. Ik heb lekker geknuffeld met onze drie rattenmannen, series gekeken op mijn laptop, televisie gekeken en er dus echt een relaxte dag van gemaakt.

Dinsdag 7 oktober

Fotodagboek #19| Oktober 2014 deel 1

Dit is de voorkant van mijn deur bij mijn ouders thuis. Deze foto van Michael vind ik echt super mooi! En de tekst vind ik prachtig. Ik hoop binnenkort een tattoo te laten zetten in memory of MJ.. OEEH! Later meer..! 🙂

Fotodagboek #19| Oktober 2014 deel 1

En ik las wat oude dagboeken door. Erg leuk om terug te lezen ha ha. En check dit stukje uit 2005. GENIAAL toch? Michael werd destijds aangeklaagd en is uiteindelijk gelukkig onschuldig verklaard. Ik was heel erg blij, zoals je kunt zien! En een erg grote fan (en nog steeds!).

Woensdag 8 oktober

Fotodagboek #19| Oktober 2014 deel 1

Op woensdag plaatste ik een artikel op mijn blog over mijn dierenliefde. Ik spitte daarvoor veel fotoalbums door en kwam hele leuke foto’s tegen van vroeger! Bijvoorbeeld deze foto in de sneeuw samen met onze (helaas al overleden) Schotse Herder Kim. Was een schat van een hond!

Donderdag 9 oktober

Fotodagboek #19| Oktober 2014 deel 1

De handgreep van onze wasmachine in het studentenhuis is helaas stuk. Je krijgt nu namelijk het deksel niet meer open en dicht. En ja, dat is een ramp met tien vrouwen die allemaal willen wassen. Mijn was stapelt zich steeds sneller op en ik irriteer me dood eraan. We schroefden het deksel open om het zelf proberen te fixen en ik kwam dit ‘gezichtje’ tegen.

Fotodagboek #19| Oktober 2014 deel 1

Ik keek de eerste aflevering van seizoen 2 van The Originals (Spin-0ff The Vampire Diaries) en daar kwam dit straatnaambordje tevoorschijn. Zo noem ik Annelise altijd: Ann :).

Fotodagboek #19| Oktober 2014 deel 1

Ik had voor mezelf een tussendoortje gehaald, namelijk aardbeienveters. Aaaaltijd ga ik ermee zitten spelen. Herkenbaar of niet? Ik denk trouwens dat ik dit wel het lekkerste snoep vind als ik mag kiezen! Samen met Dummies ofcourse :D.

Vrijdag 10 oktober

Fotodagboek #19| Oktober 2014 deel 1

Vandaag at ik even makkelijk, namelijk deze stamppot van de Albert Heijn. Was lekker, maar niet geweldig. Morgen maar weer gewoon zelf koken!

Fotodagboek #19| Oktober 2014 deel 1

En een prachtige lucht om het fotodagboek mee af te sluiten :).

Liefs,
Stephanie

6 gedachtes over “Fotodagboek #19| Oktober 2014 deel 1

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

