Serie | Tip: Resurrection

Serie Resurrection tip reviewIk hou van series als Dexter, Game of Thrones, The Walking Dead, The Vampire Diaries en nog veel meer. Spreekt dit je aan? Lees dan verder. Deze week heb ik namelijk weer een nieuwe serie ontdekt, namelijk Resurrection. Deze serie word sinds oktober uitgezonden op SBS6. Online kun je de serie ook vinden en daar zijn ze al bij S02E01.

Resurrection

Resurrection is een drama serie waarin mensen die eerder overleden zijn terug tot leven komen op dezelfde wijze waarop ze zogenaamd zijn overleden. Zo komt bijvoorbeeld de achtjarige Jacob terug die dertig jaar geleden was verdronken. Na zijn verbazingwekkende terugkomst besluit de plaatselijke sheriff, wiens vrouw dertig jaar geleden verdronk in een poging om Jacob te redden, om uit te zoeken wat er precies aan de hand is. En plotseling komen er steeds meer mensen terug uit de dood. What is happening…?

Serie Resurrection tip review
De achtjarige Jacob waar de serie mee begint.
Serie Resurrection tip review
Twee hoofdrolspelers in de serie.

Mijn mening

Het is tot nu toe een leuke serie met een interessant verhaal. Bij aflevering 6 van seizoen 1 is het bijvoorbeeld voor iedereen nog steeds een groot vraagteken hoe het kan zijn dat er mensen terugkomen uit de dood. Ik vind het altijd fijn als een serie niet meteen het plot verklapt, net zoals bij de serie Under The Dome. Daardoor blijft het voor jou als kijker een verrassing hoe het verhaal verder zal verlopen.

De acteurs zijn niet te vergelijken met acteurs uit Game of Thrones, maar ze spelen ook zeker niet slecht. De hoofdrolspelers in seizoen 1 zijn Omar Epps (hij speelt Martin Bellamy), Devin Kelley (zij speelt Gail Garland) en de kleine Landon Gimenez (hij speelt de achtjarige Jacob Garland).

Ik ben nu bij aflevering 6 en het verhaal gaat wat traag, er zijn weinig écht ontwikkelingen en je vraagt je echt af hoe die mensen nou teruggekeerd kunnen zijn uit de dood. Ook komen er steeds meer mensen terug uit de dood, wat voor nog meer vraagtekens zorgt. Ik vraag me af of dit een goede serie gaat worden of een serie die weer halverwege stopt met uitzenden. Maar ik wil de serie een kans geven om op te boksen tegen alle andere goede series die momenteel te bekijken zijn.

We gaan het zien! 🙂

Spreekt deze serie jou aan? 

Liefs,
Stephanie

Een gedachte over “Serie | Tip: Resurrection

  1. Ik heb er helaas maar 1 aflevering van bekeken en ben sindsdien steeds vergeten om te kijken wanneer en hoe laat deze uitgezonden wordt. Misschien is het internet een beter idee, dan kan ik alles op mijn eigen tempo invullen 😉

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

