Fashion | Inspiratie outfits; herfst 2014

Fashion | Outfits herfst 2014

Het is alweer herfst: niet bepaald mijn favoriete seizoen. Ik ben namelijk gek op de lente en de zomer door de heerlijke warme dagen. Toch mogen we in onze handjes klappen dit jaar, want de herfst is tot nu toe vrij mild geweest gelukkig. Ik heb onlangs mijn zomerjas alvast opgeborgen en mijn winterjas uit de kast gehaald. Het is namelijk weer tijd voor truien, sjaals en heerlijk warme vesten!

Ondanks dat ik graag in topjes en in t-shirt loop, vind ik het ook heerlijk om weer te gaan shoppen voor heerlijke warme vesten en sjaals. Ik heb echt een blazer-verslaving en ook van fijne, warme vesten kan ik geen genoeg krijgen.

Ik draag zelf altijd graag donkere kleuren in de herfst en in de winter, zoals zwart, bruin, grijs, legergroen, bordeauxrood en kobaltblauw. Maar ook beige en lichte bruintinten vind ik prachtig. Daarnaast vind ik zwarte biker boots echt bij heel veel outfits passen en vind ik ze echt een musthave.

Dit zijn vijf van mijn favoriete herfstoutfits met items uit de webshop van Esprit:

Outfit 1

Fashion | Outfits herfst 2014Dit is mijn favoriete outfit uit de webshop van Esprit. De trui vind ik echt superleuk, mede door het leuke printje aan de bovenkant. Ik ben gek op rugzakken (zie hier mijn rugzak) en de kleur van de broek vind ik echt heel tof!


Outfit 2

Fashion | Outfits herfst 2014Deze kleding zou ik zelf niet zo snel dragen, maar ik vind de items onwijs goed bij elkaar matchen. Ik draag zelf eigenlijk nooit jurkjes, maar vind het bij anderen altijd heel erg leuk en vrouwelijk staan. Zelf draag ik ook geen hakken, maar op een blokhak kan ik prima lopen! De jas maakt uiteindelijk de outfit weer een tikkeltje stoerder.


Outfit 3

Fashion | Outfits herfst 2014Deze outfit is precies de stijl waar ik gek op ben! Ik ben gek op de kleur blauw en de tekst op het shirt vind ik heel tof! Het matcht wel met de songtekst in mijn header, vind je niet? De outfit is vrij casual, maar e blazer maakt het geheel wat eleganter. Oh en trouwens, de broek zou ik zó kopen! ❤


Outfit 4

Fashion | Outfits herfst 2014Natuurlijk kun je naast de donkere herfstkleuren ook kiezen voor wat lichtere kleuren, zoals beige of bruintinten. De trui lijkt me heerlijk warm en het hoedje vind ik een tof item om je outfit net dat beetje extra te geven.


Outfit 5

Fashion | Outfits herfst 2014And last but not least deze zwart/witte outfit met een mooi vest in dierenprint. Dat is tenslotte helemaal trending op het moment! De laarsjes passen vrijwel overal bij en de broek is ook heel erg gaaf en vrij gewaagd. De basic top kun je waarschijnlijk prima combineren met andere kledingstukken die in je kast hangen.

Als ik bakken met geld zou verdienen zou ik zeker één of meerdere van deze outfits aanschaffen, ha ha ;)! Alle items kun je hier vinden.

Welke outfit spreekt jou het meest aan?Dit is een betaald artikel.

Liefs,
Stephanie

5 gedachtes over “Fashion | Inspiratie outfits; herfst 2014

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

