Fotodagboek #21| Oktober 2014 deel 3

Fotodagboek #21| Oktober 2014 deel 3

Oktober vliegt voorbij en de dagen worden steeds kouder en donkerder. Dus: leuke dingen blijven doen en ontspannen is voor mij the key!

Maandag 20 oktober 2014

Fotodagboek #21| Oktober 2014 deel 3

Het weekend was Harry bij mij in Barneveld en deden we veel leuke dingen, maar vandaag relaxte ik vooral. Zo keek ik de nieuw aflevering van The Walking Dead (!!), echt.. deze serie is awesome! Ook even Arrow, The Vampire Diaries en Revenge gekeken. Ik lig een beetje achter, ha ha.

Dinsdag 21 oktober 2014

Vandaag deed ik wat boodschappen, keek wat series, ruimde mijn kamer op en ik zwom die avond weer 1,5 kilometer!

Fotodagboek #21| Oktober 2014 deel 3

En ik at Oreo koekjes! Yummm.

Woensdag 22 oktober 2014

Fotodagboek #21| Oktober 2014 deel 3

Vandaag ontving ik mijn Steve Madden laarsjes via Spartoo! Op 5 november op mijn blog meer hierover!

Fotodagboek #21| Oktober 2014 deel 3

Ik ging even langs de AH en daar kocht ik dit schattige vetplantje. Gewoon voor de fun :). Uiteraard staat hij niet standaard op mijn printer, ha ha.

Fotodagboek #21| Oktober 2014 deel 3

En ik ontving van Annelise een onwijs lieve brief vol met bemoedigende teksten. Heel lief, dankjewel meis!

Donderdag 23 oktober 2014

Fotodagboek #21| Oktober 2014 deel 3

In de ochtend besloot ik eerst bloed te gaan doneren in Barneveld (bij een mobiele kliniek). Huisgenootje Lindy ging mee voor de gezelligheid en zij heeft foto’s gemaakt zodat ik er een artikel over kan schrijven. Deze komt snel online!

Fotodagboek #21| Oktober 2014 deel 3

Daarna ging ik snel door naar Utrecht waar drie lieve vriendinnetjes al op mij zaten te wachten! Gezellig bijkletsen met ’t groepje na een laaaange tijd. Heel erg gezellig!

Fotodagboek #21| Oktober 2014 deel 3

In de avond gingen we wat eten bij restaurant Raak! in Utrecht. Goed restaurant, het eten was heerlijk en ik vond de aankleding heel erg leuk.

Fotodagboek #21| Oktober 2014 deel 3

Groepsfoto ❤

Fotodagboek #21| Oktober 2014 deel 3

Mijn keuze: kipsaté met frietjes en mayonaise!

Fotodagboek #21| Oktober 2014 deel 3

En de keuzes van de anderen :). Ziet er lekker uit zo hè, yumm!

Fotodagboek #21| Oktober 2014 deel 3

Daarna nog even rondsnuffelen op Utrecht Hoog Catharijne, onder andere bij The Body Shop en de H&M.

Vrijdag 24 oktober 2014

Vandaag relaxte ik en ’s avonds vertrok ik richting Rotterdam. Want Harry en ik gaan morgen naar het Horror Fest in Movie Park Germany! Heeeel vet! Dus vandaag maakte ik verder geen foto’s.

Zaterdag 25 oktober 2014

We vertrokken om 11:15 met een bus van Milotreizen richting Den Haag, Utrecht en uiteindelijk naar Bottrop! Samen naar Movie Park Germany!! Het was zo onwijs leuk. We hebben de engste doolhoven bezocht en ik heb echt heel hard gegild ha ha.

Fotodagboek #21| Oktober 2014 deel 3

Children of the corn? 😀

Fotodagboek #21| Oktober 2014 deel 3

Fotodagboek #21| Oktober 2014 deel 3

Samen 😀 .. ik heb uiteindelijk een paar filmpjes gemaakt en maar vijf foto’s, ha ha. We hebben vooral veel in rijen gestaan en gelachen, dus veel tijd voor foto’s maken was er niet! Milot Reizen is echt een aanrader qua busvervoer, alles was prima geregeld! De busreis inclusief entree kostte ons maar €88 euro. We vertrokken om 11:15, waren er rond 15:00, om 21:30 gingen we terug naar NL en om 00:00 waren wij terug in Rotterdam. Helemaal top! En het Horror Fest is echt een aanrader als je houd van griezelen. De spookhuizen waren zo leuk en de sfeer in het park is heel tof! Volgend jaar gaan we misschien weer! 😀

Zondag 26 oktober 2014
Samen heerlijk rustig aan gedaan vandaag! De wekker een uurtje teruggezet en gerelaxt. Ook nog even twee afleveringen gekeken van de serie Penny Dreadful gekeken op Netflix. En op tijd naar bed gegaan, want Harry moet morgen weer vroeg op!

Liefs,
Stephanie

6 gedachtes over “Fotodagboek #21| Oktober 2014 deel 3

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

