Tag | 5 Reasons Why I Smile

Tag 5 Reasons to smile, Michael Jackson, Smile

Vandaag heb ik weer een tag voor jullie, namelijk de “5 Reasons Why I Smile-tag”. MJ zegt het al: ‘altijd blijven lachen’. Daarom leek deze tag mij mooi om in te vullen. Mijn reasons to smile at the moment:

Keuzes maken

Het is heerlijk om weer even goed na te kunnen denken over wat ik nu en over een tijdje wil bereiken en doen. Op dit moment ben ik al lange tijd bezig ‘met het schrijven van mijn scriptie’ en het gaat allemaal niet zo soepel als gehoopt. Nu heb ik wat keuzes moeten maken en dat voelt goed! Geeft me weer redenen om te kunnen lachen om deze situatie.

Toekomstplannen

Harry en ik hebben het steeds vaker over de toekomst. We willen in het voorjaar of rond de zomer gaan samenwonen in Utrecht (of Amersfoort). We kijken al rond voor huurwoningen en we worden er steeds enthousiaster over. Ik krijg al helemaal zin in het inrichten en een housewarmingparty.

Relatie

Dat brengt me ook meteen weer bij mijn relatie met Harry. Inmiddels alweer zes jaar samen, wat gaat de tijd toch snel! We leren elkaar steeds beter begrijpen en weten steeds beter hoe we met elkaar om moeten gaan en hoe we elkaar het beste kunnen steunen. Nog steeds kunnen we heel hard om en met elkaar lachen en krijg ik de liefste berichtjes via what’s app en irl. En hij verraste me pas met een reepje Tony’s Chocolonely. WAT WIL EEN VROUW NOG MEER?

Films en series

Langzaamaan beginnen mijn favoriete series weer. Zo zijn The Vampire Diaries, The Originals, Arrow, Revenge en The Walking Dead weer gestart. Vooral naar de laatste serie heb ik enorm uitgekeken! Er zijn nog een miljoen series die ik kijk en waarop ik zit te wachten tot het weer begint, maar voor nu hou ik me wel zoet met deze vijf series. En daarnaast vind ik het echt heerlijk om naar de bioscoop te gaan, dat maakt me echt blij.

Hobby’s

Mijn hobby’s zorgen ervoor dat ik echt glimlach momentjes heb door de dag heen. Zo train ik weer bij een zwemclub op dinsdagavond en het gaat echt goed al! En dat na al die jaren, ha ha. En daarnaast ben ik dagelijks nog bezig met het invullen van prijsvragen en heb ik weer wat Michael Jackson merchandise erbij. Oh en mijn blog krijgt ook meer aandacht van mij, vind het steeds leuker om te doen en maak er steeds meer tijd voor vrij :).

Neem deze tag gerust over. Ik ben benieuwd naar jouw reasons to smile 🙂 .

Liefs,
Stephanie

5 gedachtes over “Tag | 5 Reasons Why I Smile

  1. Fijn lijstje! Zwemmen lijkt me heerlijk. Ik werd vroeger door mijn vader altijd ‘waterrat’ genoemd omdat ik altijd in het water lag als het ergens te vinden was. Inmiddels heb ik al jaren geen zwembad (of strand) meer gezien omdat ik mezelf niet in badkleding durf te vertonen.

  2. Waar komt Revenge weer? Ben zo benieuwd naar het vervolg 🙂 Leuk dat jullie in Amersfoort willen gaan wonen, ik woon ook in de omgeving Amersfoort. Succes met je scriptie!

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

