Persoonlijk | Onze verloving in Sydney, Australië

Persoonlijk | Mijn verloving in Sydney, Australië

De verloving is het wederzijds geven van een trouwbelofte” (Wikipedia). Vandaag wil ik jullie meer vertellen over de verloving tussen mijn vriend Harry en mijzelf. Wij zijn sinds 14 juni 2008 samen en op 1 juli 2012 is Harry op zijn knieën gegaan bij het Opera House in Sydney, Australië. Een prachtig en memorabel moment!

Drie weetjes vooraf:
– De tickets naar Australië won ik bij de krant Metro, zie hier. AMAZING!
– We hadden samen al verlovingsringen uitgezocht bij Lucardi, maar ik wist niet wanneer het moment daar zou zijn. Het kon in Australië zijn, thuis of heel ergens anders. Heel spannend nog steeds dus! Ik heb het uiteindelijk helemaal niet zien aankomen, ha ha.
– De ringen zijn wel echt verlovingsringen en we willen dus later nog echt trouwringen gaan uitzoeken als de bruiloft in zicht komt.

Onze verloving in Sydney, Australië op 1 juli 2012

Het was onze laatste dag in de stad Sydney voordat we verder zouden reizen naar Brisbane. Die dag hebben we wat rondgelopen in Sydney en die avond leek het Harry leuk om nog even naar de Harbour Bridge te lopen en daarna nog even langs het Opera House. Zo konden we nog even ‘afscheid nemen’ van deze mooie en bruisende stad.

Rond 23:00 liepen we nog wat rond en maakten we nog een aantal foto’s in het donker:

Persoonlijk | Mijn verloving in Sydney, Australië. Harbour Bridge.
Harry met uitzicht op de Harbour Bridge
Persoonlijk | Mijn verloving in Sydney, Australië. Harbour Bridge
Samen met de Harbour Bridge op de foto 🙂
Persoonlijk | Mijn verloving in Sydney, Australië. Opera House
Het Opera House by night!

Inmiddels was het 23:30 en liepen we rondom het Opera House langs het water. Daar stonden we romantisch samen naar het water en het uitzicht te kijken en te genieten van onze laatste avond in het prachtige Sydney ❤ ..

Persoonlijk | Mijn verloving in Sydney, Australië, Harbour Bridge en Opera House
Net verloofd ❤

Tot Harry rond 23:40 opeens op zijn knieën ging en mij vroeg “voor altijd zijn vriendin te blijven?” Natuurlijk zei ik meteen ja! Ik heb niet gehuild of iets ha ha, maar ik was wel heel erg verrast en het moment voelde heel erg bijzonder. We hebben de hele avond blij om elkaar heen gehangen en hebben een prachtige afsluiting gehad in Sydney!

Vervolgens won ik bij thuiskomst bij Nadyart een tekening naar keuze. Natuurlijk zijn er geen foto’s gemaakt van het aanzoek en er is ook niets gefilmd of iets, en daarom besloot ik een tekening te laten maken van het moment van onze verloving! Ik maakte een opzet en besloot dat de verloving in de tekening niet plaatsvond bij het Opera House, maar op een plek in Sydney waar je uitzicht hebt op het Opera House en de Harbour Bridge. Dit vond ik toch mooier en ook dit gaf een goed beeld van het werkelijke moment vond ik!

Nadyart Illustratie, Verloving in Sydney, Australië
Nadyart Illustratie: Mijn verloving in Sydney, Australië

En zo tekende Nadya onze verloving en ben ik nog steeds echt superblij met het resultaat! Zo hebben wij, naast de ringen en de herinneringen, toch nog een ‘screenshot‘ van onze verloving. Dagelijks kijk ik er met veel plezier naar en als wij gaan samenwonen krijgt deze tekening zeker een plekje in ons huisje.

Liefs,
Stephanie

6 gedachtes over “Persoonlijk | Onze verloving in Sydney, Australië

  1. Ahhh wat romantisch, Stephanie! Ik wens jullie veel geluk en liefde toe. De tekening is echt heel leuk. Even een ander vraagje: ik kan je ervaring over je acne behandeling niet zo snel terug vinden?

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

