Event | Paraveterinair van het jaar 2014

Event | Paraveterinair van het jaar 2014 Groenhorst Barneveld

Afgelopen donderdag 30 oktober was er op het Groenhorst Barneveld (mijn oude mbo-school) wederom de verkiezing Paraveterinair van het Jaar. Vorig jaar liep ik mijn afstudeerstage op ’t Groenhorst en heb toen meegeholpen met de voorbereidingen en dergelijke. Dit jaar ben ik alleen naar de zogenaamde ‘Paravet-party’ geweest met twee huisgenootjes. Het werd een erg gezellige avond en ik wil de winnares van dit jaar van harte feliciteren met de overwinning!

Rond een uur of 18:00 vertrok ik met mijn twee huisgenootjes richting de school. Het is maar een paar minuten fietsen, dus dat is ideaal natuurlijk!

Eerst besloten we Annemarie’s haar te laten doen, want tussen 17:30 en 20:00 was er de ParaVET Styling experience. Diverse stands van stylisten, verwenproducten, kleuradviseurs, kappers en vele andere leuke dingen. Heel erg leuk en allemaal gratis!

Event | Paraveterinair van het jaar 2014 Groenhorst Barneveld
Prachtig toch?! Oh en Annemarie werd nog gefilmd: spannend!

Hierna besloten we om wat professionele foto’s te laten maken bij een gezellige fotografe. Eerst een foto met zijn drieën en erna allemaal apart. Heel handig, want nu heb ik mooie foto’s voor LinkedIn bijvoorbeeld! De ‘goede’ foto’s volgen binnenkort op mijn blog!

Event | Paraveterinair van het jaar 2014 Groenhorst Barneveld
Fotoshoot 🙂

Vervolgens hebben we een lezing bijgewoond van David van Doorn. Hij is Equine Nutrition Researcher bij Universiteit Utrecht en in deze workshop ging hij dieper in op de voeding van dieren, welke een essentiële basis vormt bij de verzorging van dieren en het voorkomen van obesitas. Heel interessant, al wist ik eigenlijk alles al/nog.

In de tussentijd heerlijk bijgekletst met ex-klasgenootjes, klasgenootjes, Roemenië-gangers, docenten en vele leuke andere mensen. Heerlijk om weer bij te kletsen!

Event | Paraveterinair van het jaar 2014 Groenhorst Barneveld
Paraffine behandeling

Toen nog een fijne paraffine behandeling gehad, heerlijk!

Om 20:30 was de uitslag van Paraveterinair van het Jaar 2014! De paraveterinairen (dierenarts assistenten +) hebben die middag allerlei opdrachten moeten uitvoeren om aan te tonen dat zij de beste zijn in hun vak. Zo moesten zij bijvoorbeeld intuberen en urineonderzoek uitvoeren.

Event | Paraveterinair van het jaar 2014 Groenhorst Barneveld
Wie o wie is de winnaar??

Dit waren alle finalisten en je ziet links de nummer 3 en rechts de nummer 2. De nummer 1 werd hier bijna bekend gemaakt. Zij wint een prijzenpakket ter waarde van €3500 welke bestaat uit een reischeque voor twee personen, 1 jaar gratis voeding voor hond of kat, 1 jaar gratis huisdierverzekering en 1 jaar gratis ectoparasieten bestrijding. Een erg mooie prijs dus!

Event | Paraveterinair van het jaar 2014 Groenhorst Barneveld
HOERA!

HOERA! Van harte gefeliciteerd met deze mooie titel!

Event | Paraveterinair van het jaar 2014 Groenhorst Barneveld
Een hele blije winnares!

Sebastiaan Labrie, bekend van GTST en 3opReis verzorgde deze avond de presentatie. Dus we besloten nog even met hem op de foto te gaan ofcourse!

Event | Paraveterinair van het jaar 2014 Groenhorst Barneveld
Gezellig met Sebastiaan Labrie op de foto 🙂
Event | Paraveterinair van het jaar 2014 Groenhorst Barneveld
Annemarie met Sebastiaan Labrie (rijmt leuk hè!)
Event | Paraveterinair van het jaar 2014 Groenhorst Barneveld
Annemarie in de make-up!

Daarna heb ik nog gezellig met leuke mensen en liet Annemarie zich nog even mooi opmaken!

Event | Paraveterinair van het jaar 2014 Groenhorst Barneveld
Lindy aan het haken.

Lindy was helemaal zen aan het haken. Ze was de beste van die avond volgens de workshopdames! Go Lindy! Het was inmiddels al weer 21:30, dus tijd om naar huis te gaan. Ik ben vooral heel erg benieuwd nu naar de professionele foto’s die gemaakt zijn, zo leuk om te hebben!

Ja, het was zeker weer een geslaagde avond! Ik vind het Groenhorst Barneveld écht de leukste school van Nederland en heb er van 2008 tot 2011 een erg leuke tijd gehad. Blij dat ik er mijn afstudeerstage kon lopen . Je leest hier trouwens welke opleidingen ik heb gevolgd, dan heb je een beetje een idee! 🙂

Liefs,
Stephanie

Een gedachte over “Event | Paraveterinair van het jaar 2014

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

