Fotodagboek #22| Oktober 2014 deel 4

Fotodagboek #22| Oktober 2014 deel 4

Vandaag alweer de laatste foto’s van oktober! Dit weekend ben ik met mijn moeder naar Amsterdam geweest om de horrormarathon in Pathé Tuschinski bij te wonen van 0:00 tot ’s ochtends vroeg! Was erg leuk! En vandaag heb ik mijn eerste acnebehandeling bij Skin Clinics in Zwolle (zie dit artikel).

Zondag 26 oktober 2014

Het Halloweer Horror Fest in Movie Park Germany was echt te gek! Harry en ik hebben echt genoten zoals je kunt lezen in het vorige fotodagboek. De hele zondag hebben we daarom rustig aan gedaan, want Harry moest gewoon weer vroeg opstaan maandag.

Fotodagboek #22| Oktober 2014 deel 4
Samen avondeten. Kan niet wachten tot we samenwonen en we aan een normale tafel kunnen eten (en dus niet op de grond hoeven te zitten).

We aten ook simpel: brood met ei & tomatensoep. Lekker!

Maandag 27 oktober 2014

Op maandag ging ik terug van Rotterdam naar Barneveld.

Fotodagboek #22| Oktober 2014 deel 4
Alvast het avondeten klaargezet.

Maar eerst zette ik even alvast het avondeten voor Harry klaar. Hij is altijd laat thuis, dus dat leek me wel lief om te doen, ha ha.

Fotodagboek #22| Oktober 2014 deel 4
KOUD!

Het is wel echt herfst al, brrrrr..

Fotodagboek #22| Oktober 2014 deel 4
Mooie uitzending bij RTL Late Night weer!
Fotodagboek #22| Oktober 2014 deel 4
Damon Salvatoreeee

Ik bleef vandaag  thuis en had ik ’s middags een afspraak. ’s Avonds keek ik RTL Late Night (zoals iedere avond bijna) en een aflevering van The Vampire Diaries.

Dinsdag 28 oktober 2014

Op dinsdag was ik weer thuis en maakte ik een heerlijke smoothie, yummie!

Fotodagboek #22| Oktober 2014 deel 4
Heerlijke smoothie ❤

Woensdag 29 oktober 2014

Ik heb me onlangs aangemeld als ambassadeur bij Lekker in het Leven en dan mag je zo af en toe wat testen. Vandaag ontving ik mijn eerste testpakket, namelijk één van Ambi Pur! De autogeuren heb ik al uitgedeeld en daarvan moet ik de reacties afwachten. De textielspray vind ik zelf enorm fijn, bijvoorbeeld voor dekens, kussens of gordijnen.

Fotodagboek #22| Oktober 2014 deel 4
Leuk zo’n pakket testen!
Fotodagboek #22| Oktober 2014 deel 4
Meh, ik vind de geur niet lekker..

Helaas vond ik geur voor in het stopcontact niet zo lekker, dat is namelijk een wel hele sterke lavendelgeur. Zelfs op stand 1 vind ik hem te sterk. Maar het idee vind ik handig, dus misschien koop ik een andere geur voor in het apparaat.

Ook twijfel ik nog of zo’n apparaat wel iets voor mij is, ik vind kaarsen toch wel wat chiquer en vaak lekkerder ruiken!

Fotodagboek #22| Oktober 2014 deel 4
Selfie! Het gaat redelijk met mijn huid..

Tijd voor een selfie. Die maak ik niet meer zo vaak.. want mijn huid ziet er echt slecht uit de laatste tijd. Op deze foto viel het nog wel mee, maar de dag erna had ik weer zo’n vijf extra onderhuidse bulten erbij. Ik kan niet wachten tot mijn behandelingen bij Laser Skin Clinics Zwolle starten dinsdag!

Fotodagboek #22| Oktober 2014 deel 4
Phoebe Tonkin speelt Hayley in the Originals

Is het heel gek dat Hayley mijn girlcrush is? I want to be (like) her! :3

Fotodagboek #22| Oktober 2014 deel 4
Twaalf kaartjes op de post 🙂

Ook ben ik weer even gestart met Postcrossing (zie hier mijn account), want ik wil graag de 100 verstuurde & ontvangen kaartjes behalen dit jaar. Ik verstuurde 10 kaartjes naar landen als China, Taiwan, Belarus en Canada. En nog twee extra kaartjes naar mensen die het nodig hebben/het verdienen.

Donderdag 30 oktober 2014

Vandaag heb ik heerlijk geblogd, televisie en series gekeken.

Fotodagboek #22| Oktober 2014 deel 4
TLC

Bij TLC kun je nu 100 kaarten winnen voor het I Love Beauty Event van Cynthia (Misslipgloss). Leuk! Ik heb meegedaan, doe jij ook mee?

Fotodagboek #22| Oktober 2014 deel 4
De serie Revenge.

Revenge was weer spannend! Niet de beste serie voor mij, maar wel vermakelijk.

Fotodagboek #22| Oktober 2014 deel 4
Lindy aan het haken op de ParavetParty.

Die avond ging ik met twee huisgenootjes naar de ParavetParty op het Groenhorst Barneveld. Dat is mijn oude mbo-school en ik vind het altijd heerlijk om daar weer even te zijn. De mensen zijn er zo leuk! We konden onze haren laten doen, ons laten opmaken, foto’s laten maken, workshops volgen en daarna volgde de verkiezing van Paraveterinair van het Jaar 2014. Erg leuke avond gehad! Het verslag vind je hier.

Vrijdag 31 oktober 2014

Vandaag rustig muziek geluisterd, mijn to-do lijstje helemaal afgevinkt voor deze week en mijn tas ingepakt, want vanavond ga ik weer naar Rotterdam.

Fotodagboek #22| Oktober 2014 deel 4
BLUE!

Ik luisterde de hele middag naar Blue en Gareth Gates; jeugdsentiment en dat brengt zoveel herinneringen naar boven..

Afgelopen weken was er de Big Reunion Tour in Engeland. Onder andere 3T, Blue, A1 en 5ive traden erop! In dit filmpje zie je mijn lievelingsnummer van Blue: All Rise <3.

Fotodagboek #22| Oktober 2014 deel 4
Beestje op mijn raam 🙂

En deze bij (?) zat nog op mijn raam voor een tijdje!

Zaterdag 1 november 2014

Fotodagboek #22| Oktober 2014 deel 4
De liefste ❤
Fotodagboek #22| Oktober 2014 deel 4
Genieten 🙂

We hebben samen heerlijk gewandeld in het Zuiderpark, want wat was het gruwelijk mooi weer vandaag! Echt bizar voor deze tijd van het jaar.

Rond etenstijd vertrok ik richting Amsterdam CS, want daar had ik met mijn moeder afgesproken. Eerst hebben we er een Halloween Horror-optocht bekeken rondom de Dam en daarna zijn we even snel wat gaan eten bij de Mac Donalds (altijd lekker!).

Fotodagboek #22| Oktober 2014 deel 4
Heel erg leuk!
Fotodagboek #22| Oktober 2014 deel 4
The Walking Dead ❤ 1 van mijn favoriete series! Nu ook op Fox dus 🙂
Fotodagboek #22| Oktober 2014 deel 4
Cadeautjes ❤

Daar kreeg ik deze lieve en mooie cadeautjes van mijn moeder! Zomaar 🙂

Vervolgens hebben we vier horror-films gekeken tijdens de filmmarathon in Pathé Tuschinski. Dat duurde van 0:00 tot 8:30. Ik was kapot moe, dat kun je je vast wel voorstellen ha ha. Dus op de terugweg in Utrecht aangekomen heb ik meteen mijn moeder gedag gezegd en ben ik terug gehaast naar Barneveld. Daar ben ik als een blok in slaap gevallen en heb ik geslapen tot 18:00 ha ha.

Fotodagboek #22| Oktober 2014 deel 4
Mooie brief 🙂

Bij thuiskomst vond ik weer een lieve brief van vriendinnetje Ann! Met daarbij allerlei mooie teksten en quotes! Thanks meis!

Fotodagboek #22| Oktober 2014 deel 4
Halloween optocht op het Jeugdjournaal

’s Avonds kwam de halloweenoptocht nog op het jeugdjournaal.

Dat was de maand oktober alweer! Hallo november :).

Liefs,
Stephanie

7 gedachtes over “Fotodagboek #22| Oktober 2014 deel 4

  1. Leuk overzichtje. Ik heb datzelfde geurstekkerding en ook de lavendel-variant gehad. Ik vond ‘m ook niet lekker! Ik heb nu al een tijdje lelietjes der dale en die ruikt wel lekker. Vrij subtiel ook.

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

