New In – Spartoo | Outfit Steve Madden zwarte boots

New In – Spartoo | Outfit Steve Madden zwarte boots

Yay! Ik heb weer eens nieuwe schoenen gekocht! Mijn moeder had shoptegoed gewonnen bij de webwinkel Spartoo en zij gaf deze, heel lief, aan mij! Ik heb zo’n 1,5 maand gezocht naar leuke schoenen op de website, maar elke schoen was het nét niet. Totdat ik deze toffe boots van Steve Madden tegenkwam! 

New In – Spartoo | Steve Madden zwarte boots

Deze zwarte Steve Madden boots kosten normaal gesproken €99,99 en daar ging nu 30% korting vanaf. Dat bracht het totaal op €69,99 waarna er door het shoptegoed nog €50 vanaf ging! Dus ik heb voor deze toffe boots maar €19,99 betaald. Ik wilde al heel erg lang laarsjes van Steve Madden :)!

Normaal gesproken loop ik alleen maar op Vans en All Stars, dus nu kan ik eens afwisselen met deze nette laarsjes. Ik heb trouwens gekozen voor maat 40, in verband met dikke winter sokken. Ze zitten prima en ze passen goed bij mijn outfit.

Steve Madden; zwarte boots

New In – Spartoo | Steve Madden zwarte boots

Ik vind ze zoooo pretty ❤

New In – Spartoo | Steve Madden zwarte boots

Check die omgewaaide stoel :’)

New In – Spartoo | Steve Madden zwarte boots

Mijn complete outfit; black is back!

New In – Spartoo | Steve Madden zwarte boots

New In – Spartoo | Steve Madden zwarte boots

New In – Spartoo | Steve Madden zwarte boots

New In – Spartoo | Steve Madden zwarte boots

* T-shirt: WE / Vest: Forever21 / Broek: Only / Schoenen: Spartoo / Riem: Pieces / Ketting: Primark / Armband: Pieces / Horloge: ? / Foundation: Max Factor 3 in 1 / Mascara: Golden Rose Maxim Eyes / Oogpotlood: Max Factor 020 black

Wat vind je van mijn nieuwe schoenen? 

Liefs,
Stephanie

2 gedachtes over “New In – Spartoo | Outfit Steve Madden zwarte boots

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

