Randomness | Websites #1

Randomness_websites_deel_1

Gezien ik vaak op het internet zit kom ik veel leuke en interessante websites tegen! Vandaag deel ik er een aantal met jullie :).

Zeldzame historische foto’s

Zeldzame historische foto's

Op deze website staan veel historische foto’s die je misschien nog nooit hebt gezien. Ik vind dat altijd super interessant om naar te kijken, zeker als er een heel verhaal achter zit!

JewelCandle

True Love (Ring) Limited Edition

Ik kom deze geurkaarsen steeds vaker tegen op verschillende blogs. Het idee is simpel, maar uniek: kies een kaars uit in de webshop, wacht tot de kaars is opgebrand (10-15 uur) en kijk dan welk sieraad erin verwerkt zit! Er zit een sieraad in met een waarde tot 250 euro. Dit lijkt me zo leuk om cadeau te krijgen of cadeau te geven!

Blog: Ervaringen van een prostituee

Blog: Ervaringen van een prostituee

Niet de meest doorsnee blog, maar wel zeer interessant om te lezen. Deze blog is geschreven door een prostituee en zij neemt je mee in haar leven. En je leert meteen heel veel over het werken als prostituee. Klik hier voor haar blog.

LOL Dutch People / People of Walmart

People of Walmart America

FAIL. Ha ha sorry, maar dit is echt mijn humor. Hier vind je van alles over typische Nederlanders & hier vind je mensen die gaan shoppen bij Walmart. On-ge-loof-lijk.

Tumblr: Meester Bart

Tumblr Meester Bart

Deze website kennen de meeste mensen waarschijnlijk al, maar ik geniet altijd enorm van zijn stukjes. Meester Bart werkt op een middelbare school in Amsterdam en de uitspraken van zijn leerlingen verzamelt hij op zijn site. Heel tof!

The Useless Web

Take_Me_To_A_Useless_Website_Please

Dit is zo leuk! Verveel je je? Ga dan eens naar deze website en klik op “take me to a useless website”. Deze website stuurt je dus naar een random website, heerlijk :P. Goed tegen de verveling!

Mooie foto’s van het adopteren van een kindje

Toont aandoenlijke foto's van de adoptie van een kind welke onvoorwaardelijke liefde laat zien.

Deze link toont aandoenlijke foto’s van de adoptie van een kind welke onvoorwaardelijke liefde laat zien. Er zitten prachtige foto’s tussen en ik krijg spontaan klapperende eierstokken, ha ha.

30 Days to Success

Steve_Pavlina_list_30_days_to_success

Interessant artikel! Het blijkt dat we vaak proberen een nieuwe gewoonte aan te leren, zoals iedere dag sporten. Dit blijkt vaak niet te werken. Maar wat gebeurt er als je de verandering tijdelijk maakt? Voor maar 30 dagen? Dus 30 dagen sporten en dan stoppen. Of 30 dagen je kamer opgeruimd houden en dan stoppen. Of 1 uur per dag lezen voor 30 dagen en dan stoppen. Dat blijkt makkelijker te gaan dan het stellen van permanente doelen. Ook heeft ze een lijstje bijgevoegd met dingen die je zou kunnen doen, heel leuk! Ik wil het zeker eens proberen.

Interactive Generative Art

Silk Interactive Generative Art fun game

Kijk mijn creatie hierboven! Just try this too. It’s fun :D!

Liefs,
Stephanie

11 gedachtes over “Randomness | Websites #1

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

